Waarom zijn er ineens belkosten van maanden geleden in rekening gebracht?
Beste lezer,
Ik zie dat er ineens kosten zijn verrekend die eerst gratis waren en dan ineens niet. Dit is volgens jullie in april en mei gemaakt door te bellen naar ziggo. Ik krijg deze pas in augustus 2024 verrekend. Kan je mij uitleggen waarom ik hiervoor ineens moet betalen? Ziggo geeft aan dat het nummer gratis is. Waarom zitten er hier zoveel maanden tussen? Tevens zie ik dat ik moet betalen voor het bellen op 10 mei met een gewoon 06 nummer kan je mij uitleg geven waarom dat is? Waarom moet ik hiervoor betalen. Ik bel onbeperkt.
Graag uitleg hierover.
Bladzijde 1 / 1
Hoi @Chavah Het forum doet niets met prijzen. Deze vraag kun je beter bij de klantenservice neerleggen bel met het gratis nummer van KPN 0800 0402
Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.
Zon- en feestdagen gesloten.
Hallo @Chavah ,
Als je belt naar een 0900-nummer of naar een nummer (gewoon nummer of 06-nummer) (van iemand die woont) buiten de EU, dan worden er kosten in rekening gebracht. Edit: later verduidelijkt
Zo ook naar dat nummer van Ziggo. Ziggo geeft aan dat dat nummer (1200) gratis is als je belt vanuit een Ziggo-aansluiting. Jij belt met een KPN-nummer naar het 0900-nummer.
Edit: later verduidelijkt
Ik ga er vanuit dat KPN die belkosten jou nu alsnog in rekening heeft gebracht.
Bel onze klantenservice op 0900-1884 (gebruikelijke (mobiele) belkosten) of 1200 (gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo)
Hoi @Chavah, welkom op onze community! Ik zie dat er al een paar goede antwoorden gegeven wordt, ben je er al achter waar de kosten voor zijn?
Beste Thomas, zie Bovenstaand foto hier zijn de kosten die ineens verrekend na maanden. Ziggo geeft aan dat het alleen de gebruikelijke belkosten zijn. Waarom wordt dit dan pas na maanden verrekend?
Onderste foto heb ik gewoon met een tante gebeld. Begrijp niet waarom dat in rekening is gebracht.
Mvg Eva
Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
@Chavah Je hebt de onderste 3 nummers niet goed weggeveegd. Die nummer zijn nog gewoon te lezen.
Heb je hierover ook al contact gehad met onze klantenservice @Chavah? Dat is de snelste manier dat er even iemand meekijkt naar je factuur. Ik ga er vanuit dat zij wel een verklaring of oplossing hebben
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.