Skip to main content

Beste,

 

Het volgende .

Ik kan al een tijd je mijn contract verlengen bij kpn en wilde dit doen met een toestel en wel de Xiaomi Redmi Note 12 pro 5g.

 

Nu vergelijk ik veel op internet en in dit geval op mobiel.nl

Nu komt het.

Verlengen met bovenstaande toestel kost bij mobiel.nl €32 in de maand. Ongelimiteerd data en bellen plus bijbetalen van €48. Daar is de €7.50 korting vanaf( tv en internet)

Een nieuw contract bij kpn via mobiel met dezelfde telefoon en data plus bellen kost €28 in de maand ook de kortingen hier in verwerkt. Hoe dan?

 

In de winkel van kpn koste mijn het verlengen €34 (2weken geleden)

Tip van medewerker, kom terug als de black friday deals er zijn. En wat denk je, nu kost maar nu kost dat contract ineens €37 per maand. Schiet mij maar lek. Leg mijn nou eens uit hoe zoiets kan.

 

Met groet

Piet.

 

 

Welkom op het Forum van KPN @Pietertje wisselen 

 

Dit heeft alles te maken met de schommeling van de prijzen van de Xiaomi Redmi Note 12 pro 5g, en de tijdelijke acties van Belsimpel, Mobiel.nl en KPN als provider.
Daarom kunnen de prijzen soms per week verschillen, al gaat het vaak wel om enkele euro’s.

Daarnaast koopt mobiel.nl vaak ook groot in, waardoor ze de prijs wat lager kunnen aanbieden dan bijvoorbeeld KPN, die een stuk minder van dit toestel zal bestellen bij Xiaomi, en daarmee vaak rond de adviesprijs van de fabrikant zal blijven hangen.

Daarom is het ook heel verstandig om goed te oriënteren op de markt, en dus verschillende websites af moet struinen, om de beste deal te kunnen scoren.
Waarbij je in de meeste gevallen goedkoper uit bent bij de online webwinkels Belsimpel en Mobiel.nl, ten aanzien van de webwinkels van de providers zelf.

Omdat Belsimpel en Mobiel.nl zelfstandige bedrijven zijn, en daarnaast ook groter inkopen, kunnen ze ook vaker met leuke acties komen, waarbij de prijs dus lager kan liggen dan bij de providers zelf.

Dat verklaart ook de verschillende prijzen, die jij benoemd in jouw bericht voor hetzelfde toestel.


Ik heb hier precies hetzelfde probleem. Vaak geen geluid, zappen gaat erg traag. Wat is er aan de hand kpn? 

 

Admin: toegevoegd aan je eigen topic


Hi @Pietertje wisselen, ik zie dat @Michel.uit.Arnhem al duidelijk uit heeft gelegd hoe het zit. Het kan lonen om je KPN abonnement te verlengen via een externe partij als mobiel.nl, ze kunnen de toestellen die ze verkopen soms wat voordeliger aanbieden én hebben ook toestellen in het assortiment die we bij KPN zelf niet aanbieden.

De abonnementsprijzen, daar zit echter geen verschil tussen, als je via mobiel.nl of Belsimpel uitkomt op een lager maandbedrag, dan komt dat doordat de aflossing van je toestellening lager uitpakt.


Goedeavond,

 

Een contract welke je wilt verlengen in de winkel word niet zomaar €3 duurder in 2 weken tijd. Tegen een zelfde prijs van de telefoon. 

Mar blijkbaar werken black friday deals zo. 


De prijzen van de telefoons kunnen per winkel/website flink verschillen.

De abonnementsprijzen echter niet, hier hebben wij geen aanbiedingen mee gehad en alle andere aanbieders kunnen ook géén korting geven op het abonnement zelf, echt alleen op de toestelprijs.