Skip to main content

Ik betaal al maanden 38,40 voor een unlimited abonnement. Nu zie ik dat het wordt aangeboden aan nieuwe klanten voor 33,50 (1 jaar vast) Ik heb nog een 3gig abonnement en daarvoor betaal ik 21,54 ipv 18,50 voor nieuwe klanten. Daarnaast nog 2 datasim elk 1 gig voor 11,47 terwijl nieuwe klanten maar 10 euro betalen. Dat is bijna 11 euro per maand verschil.

Hoe kan dit? Als trouwe klant zou je toch op zijn minst niet benadeeld moeten worden t.o.v nieuwe klanten?

 

Dag @Evert_K de prijzen veranderen regelmatig.  Als jouw contractperiode voorbij is kan je overstappen naar een nieuwe abonnementsvorm met de bijbehorende voorwaarden en prijzen.


Hallo @Evert_K ,

Gelet op de prijzen die jij betaalt, heb ik het sterke vermoeden dat jouw contractperiode(n) al voorbij zijn. In dat geval is het raadzaam om jouw abonnementen te verlengen. Want dan betaal je dezelfde prijzen als nieuwe klanten. Het verschil is voornamelijk ontstaan door de jaarlijkse prijsverhogingen (inflatiecorrectie). Het enige nadeel van verlengen is dat je weer een tijd aan jouw abonnement vastzit. Maar voor bijna elf euro per maand zou ik het wel weten. Je kunt verlengen via MijnKPN. Lukt dat niet?  Dan via 0800-0402 of in de KPN-winkel.    Â