Skip to main content

Beste meneer, mevrouw, 

Waarom zijn mijn maandelijkste internetkosten voor 100/100 download upload 49,22 EURO en wanneer ik ditzelfde abbonement opnieuw zou afsluiten 42,50 EURO (en dan negeer ik de aanbieding voor nieuwe klanten nog)?

Kunnen jullie dit corrigeren of kan ik dit zelf ergens aanpassen?

Mvg, 

Lisa

U kunt het abonnement wijzigen via de klantenservice 0800-0402.  Dit kan alleen telefonisch. 


Bedankt Joep. Valt dit ook vanuit het buitenland (US) te regelen? 


Bedankt Joep. Valt dit ook vanuit het buitenland (US) te regelen? 

Dan wordt het erg lastig. Uw kunt volgens mij niet via de MijnKPN op de nieuwe propositie overstappen. U zou kunnen bellen met KPN maar dit is denk ik een heel stuk duurder dan die paar euro die u bespaart. Verstandiger als u belt met KPN wanneer u terug bent in Nederland.


Beste meneer, mevrouw, 

Waarom zijn mijn maandelijkste internetkosten voor 100/100 download upload 49,22 EURO en 

 

In antwoord op het waarom onder andere vanwege de inflatiecorrectie. En u heeft naar alle waarschijnlijkheid nog een Hussel abonnement.


Hallo @Jules. en welkom op het forum!

Ik hoop dat je een mooie tijd hebt in de USA. Zodra je terug bent kan je ons inderdaad het beste even bellen, dan kijken we met je mee naar je abonnement. Vermoedelijk heb je op dit moment nog een ander abonnement.