Skip to main content

Wat ben ik teleurgesteld in KPN. 10 jaar klant en al die jaren uitgekleed door ze. Kreeg een brief dat ik de tv ontvanger moet omwisselen. Moet je zelf ergens inloggen enz. Dit gedaan Krijg je te zien dat je een of andere simpele andere ontvanger krijg die je zelf dan weer ergens moet omwisselen met de oude. Dit slaat echt nergens meer op. Kpn ondersteund niet meer de oude ontvanger dus nu moet ik zelf actie gaan ondernemen voor een andere. Volgens mij is dit de omgekeerde wereld. 

Hallo @Koos1984 ,

En toch ga jij dadelijk merken dat de nieuwe ontvanger een stuk prettiger is dan de oude ontvanger. Die oude ontvanger was niet meer van deze tijd. 
 

Inderdaad even eenmalig een omruil doen en dan kun je weer vele jaren vooruit. 


Precies wat @Noordzee zegt. Tevens heb je de apparatuur van KPN in bruikleen. Zij mogen zeggen dat bepaalde apparatuur niet meer ondersteund wordt en dat je een andere ontvanger nodig hebt. 

 

 


Natuurlijk ik ga met pijn en moeite die ontvanger loskoppelen in een doos doen. Vervolgens rol ik in mn rolstoel naar de auto. Kruip in de auto rij naar een servicepunt ruil alles om. Tja weet het niet hoor maar als rolstoel gebonden door het leven gaan is niet altijd even makkelijk. Ben door zn grapje van hun gewoon 2 uur zoet. En daar geven ze geen gehoor aan " het is grof gezegd mijn probleem en niet die van hun". En hier kan ik me gewoon boos om maken. 


Wat ben ik teleurgesteld in KPN. 10 jaar klant en al die jaren uitgekleed door ze. 

deze heb je nog niet toegelicht. wat is er uitgekleed in die 10jaar?


@emielstroeve  dat je als bestaande klant de korting betaald van de nieuwe klanten. Je abonnement alleen maar duurder wordt en niet beter. 


daar ben ik het helemaal mee eens, maar het verhaal is dat je zelf ook die korting hebt gehad. Overigens staat dit natuurlijk helemaal los van die eenmalige omruilactie van dat kastje, dat is nou niet het grootste probleem, lijkt me. 

Maar helemaal eens dat we als klant gewoon af moeten van die onzinnige korting, iedereen een lage prijs!


Ik begrijp dat het in een rolstoel lastig is. Ik heb dit daarom gemeld bij de moderators. Ik vind dat van Motorola 1853 naar Arris 2952 voor jouw gewoon aan huis moet kunnen.

Staan je gegevens al in je profiel t.b.v. de moderators? (daarmee geef je toestemming dat ze in je administratie mogen)

https://forum.kpn.com/settings/profile

 


Ik heb reactie van de mods, @Koos1984 .

De oude ontvanger kan aan de deur omgeruild worden voor de nieuwe Arris vip2952. Dat kost helaas wel € 10 maar bespaart je wel veel gedoe met rolstoel en auto.

Om dit alsnog te regelen kan dit alleen even telefonisch. Vandaar dat de mods gevraagd hebben je dit even door te geven.

Het gratis telefoonnummer is 0800-0402

Bereikbaar vanaf 08:00. Werkdagen tot 18:00 uur en zaterdags tot 17:00 uur. Zondags en feestdagen gesloten. (storing 24/7)

De Arris vip2952 v2 die je krijgt zapt een heel stuk sneller dan die Motorola. Verder zitten er diverse apps in.

De oude ontvanger dient in een doosje direct aan de koerier meegegeven te worden.

Noteer je itv abonnementsnummer (2000000xxxxxxx) en itv pincode! Deze heb je nodig om de nieuwe ontvanger aan te melden/activeren.


@PeterG, ik denk dat @Koos1984  bedoeld dat dit hem niet zelf lukt om de tv ontvanger aan te sluiten. Het zou handig zijn dat KPN in dit soort gevallen een monteur zou kunnen sturen, de monteurs hebben de tv ontvangers ook in de auto liggen. 😉👍🏼


@PeterG dankjewel zal vandaag de klantenservice bellen. 


@emielstroeve  dat je als bestaande klant de korting betaald van de nieuwe klanten. Je abonnement alleen maar duurder wordt en niet beter. 

En daarom een nieuw kastje, zodat je een betere ervaring krijgt. 🌈