Skip to main content

Na diverse pogingen (sinds maart 2022) met chatten, bellen en reageren via het speciale e-mailadres bewijsstuk@kpn.com is het nog steeds niet gelukt om de E120,- terug te krijgen die Ziggo heeft gefactureerd, omdat de overstapservice van KPN niet gelukt is. Ook het storneren van de factuur van KPN heeft geen effect en maakt geen indruk op de servicemedewerkers van KPN. Zij zeggen simpelweg dat ze ons niet kunnen helpen??? Terug naar Ziggo lijkt ons een steeds betere optie. 

We willen heel graag een verantwoordelijke manager spreken of een e-mailadres/klachtenformulier waar wel op gereageerd wordt. Of de gouden tip van een mede-klant, hoe we het wel voor elkaar krijgen :-)

Groeten Suze

Hoi @RenSB, goed dat je contact opneemt!

Ik heb gelijk even gekeken. Ik zie dat je in januari een bestelling hebt geplaatst met Overstapservice. Je wilde er toch graag Viaplay bij, dus is de bestelling geannuleerd. Vervolgens is er een nieuwe bestelling geplaatst zonder Overstapservice. Hier is het mis gegaan.

Ik zie in de notities dat mijn collega's aangegeven dat het een fout van ons is geweest. Mijn collega heeft jou gevraagd om een bewijsstuk te sturen. Waarvan precies?

 

Het beste wat je nu kunt doen is een e-mail sturen naar correctie-overstap@kpn.com. Met deze e-mail stuur je het volgende: klantnummer KPN, uitleg van de situatie en bewijs dat de overstap niet goed is gegaan. Denk hierbij aan facturen van Ziggo en de orderbevestiging. Mijn collega van de Overstap desk zal contact met jou opnemen om dit verder af te handelen.


Bedankt, ik heb zojuist gemaild, fingers crossed dat het nu gaat lukken   


Super. Laat je de uitkomst weten?


Hoi @Denise_ , 

We hebben nog niks vernomen van je collega's, heb je enig idee hoe lang het kan duren? 

Groeten Suze


Houd rekening met 10 werkdagen. Nu heb je ook net de pech dat je gemaild hebt in een periode vol Feestdagen. Dus het kan even duren.