Skip to main content

Heb ik weer beeld van daag 

Dat is fijn. Had u geen beeld dan?


Mijn vraag was heb ik weer beeld net alles betaald 


Hallo @Aan sluiting ,

Bel naar 0800-0402 en spreek in “Collections”. Dan krijg je de juiste afdeling te spreken.


Hoe heb je betaald @Aan sluiting ? Via kpn.com/betaal of heb je het handmatig overgeboekt?

Betaal je niet via iDEAL maar maak je de betaling handmatig over? Dan moet je eerst wachten tot de betaling bij ons binnen is. Dit kan tot 5 werkdagen duren. We raden dan ook altijd aan om via onze website te betalen.

bron: Betaling van je KPN factuur uitstellen en wat te doen bij afsluiting | KPN Community

Als je die stappen hebt gevolgd en dat lukt niet, dan is verder de enige optie om hiervoor te bellen met klantenservice op 0800-0402 en vraag naar de afd. Collections, bereikbaar tijdens kantooruren.

Via het forum is het niet mogelijk om hier inhoudelijk mee te helpen. 


U kunt toch zien dat de betaling er is gaar om *************

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 
 


Nee dat kan ik niet, ik ben KPN klant net als jij. Bel met 0800-0402 en vraag naar “Collections” om te overleggen met KPN.


U kunt toch zien dat de betaling er is gaar om …………...te  Enschede 

 

@Aan sluiting 

Het is niet zo handig om hier jouw volledige adres te plaatsen. Je kunt dat nog weghalen met de drie witte puntjes rechtsonder jouw bericht. 

 

Volg daarnaast mijn eerdere advies: 

Hallo @Aan sluiting ,

Bel naar 0800-0402 en spreek in “Collections”. Dan krijg je de juiste afdeling te spreken.

 


@Aan sluiting 

En wat zeiden ze bij 0800-0402?Â