Skip to main content

Momenteel heb ik nog een contract tot januari bij vodafone. Ik wil overstappen naar kpn. Wanneer betaal ik de eenmalige kosten voor mijn nieuwe toestel? Is dir met de eerste factuur in Januari of is deze factuur direct na goedkeuring contract?

 

met vriendelijke groet,

 

Herman Hummel

 Hoi @HHH1989 
je kunt beter even bellen met de klantenservice 

08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.


Hallo @HHH1989 

Wanneer betaal ik de eenmalige toestelkosten voor mijn nieuwe toestel?
Hiervoor ontvang je een aparte factuur, kort nadat je het toestel hebt ontvangen.


bron:

 


Hallo @HHH1989, wat leuk om te lezen dat je overweegt naar KPN over te stappen. Als je via de KPN website een bestelling plaatst, dan betaal je eenmalige toestelkosten direct bij het plaatsen van de bestelling. Mocht je besluiten om het mobiele abonnement telefonisch af te sluiten via de klantenservice? In dat geval betaal je de eventuele eenmalige toestelkosten via de factuur zodra het abonnement is ingegaan. 


Hoe moet ik dat interpreteren @Jeroen van KPN ?

Bij online bestellen op de website moet je direct de eenmalige kosten betalen, voordat je het toestel in handen hebt, en bij telefonisch bestellen betaal je het pas als het abonnement (een kleine 4 maanden later) is ingegaan? Dan mag de Kennisbank daar wel wat duidelijker over zijn.


Hoe moet ik dat interpreteren @Jeroen van KPN ?

Bij online bestellen op de website moet je direct de eenmalige kosten betalen, voordat je het toestel in handen hebt, en bij telefonisch bestellen betaal je het pas als het abonnement (een kleine 4 maanden later) is ingegaan? Dan mag de Kennisbank daar wel wat duidelijker over zijn.

Het artikel waar jij naar verwijst is bij een verlenging. Dat is hier van toepassing. In dit topic gaat om een compleet nieuwe bestelling voor een nieuwe klant.
As je als nieuwe klant een mobiel abonnement met toestel besteld via kpn.com, zal je het eventuele toestelbedrag via ideal moeten voldoen. 


Ok duidelijk, dan is dat Kennisbank artikel niet van toepassing.

Maar het blijft wel een verschil.
Online bestellen → direct betalen  en  telefonisch → bij ingang abonnement.

Ondertussen kan je het toestel wel direct gebruiken (indien leverbaar).


Reageer