Skip to main content

Hallo 

 

ik zie aanbiedingen op entertainment bijvoorbeeld viaplay de eerste 3 maanden voor, ik geloof 6,99.

hoe werkt dit als ik dit bijvoorbeeld op 25 november aan zet? Loopt dit dan 3 maanden na 25 november? Dus korting tot en met 25 februari 2024?
 

en is dit dan maandelijks uit te zetten.

Hallo @Dazzler ,

Klopt, de drie maanden gaan meteen in. Je kunt Viaplay dan na één maand per direct weer stopzetten. 


Hi dank voor je reactie.

de korting duurt dus ook echt effectief 3 maanden of kan ik dit beter aan het begin van een maand aan zetten?

 


Je kunt de startdatum zelf bepalen. Maar deze actie is wel tijdelijk. Wacht je te lang? Dan is de actie voorbij. De einddatum van de actie zie ik nergens staan.  

 

Aanvulling met dank aan TDN : De einddatum van deze actie is 30 november 2023. 


@Dazzler @Noordzee Je kan niet aan het begin vaan een maand (hier 1 december) aan zetten omdat de actie is geldig tot eind november

 

HBO Max 3 maanden gratis
Pluspakket 3 maanden gratis
Viaplay 3 maanden voor 50%
Erotiek pakket 3 maanden voor 50%
Opnemen pakket 3 maanden gratis
ESPN Compleet 3 maanden gratis
Storytel 3 maanden voor €1,- p/m

Voorwaarden: deze acties gelden alleen bij een bestaand KPN Internet abonnement en als je het zenderpakket nog niet hebt. Deze acties zijn geldig van 1 t/m 30 november 2023.


En als ik dit uit zet gaat mijn huidige abonnement verder met de huidige voorwaarden ?


@Dazzler Ja


Top @TDN , bedankt voor de aanvulling. T/m 30 november dus.