Skip to main content

Ik krijg 20 april internet tv en vast bellen met glasvezel maar heb installatiepakket nog niet ontvangen wanneer krijg ik die?

Hallo @Heiwegen73 

 

Dat krijg je meestal een paar dagen van te voren, dat zou je dus volgende week moeten ontvangen.


Oke ik wacht af 


Kan er iemand van KPN kijken of installatiepakket al verstuurd is 


Ze zeggen 3 werkdagen van tevoren maar heb nog steeds geen bericht of pakket al verstuurd is.


Hallo @Heiwegen73, leuk dat je voor KPN gekozen hebt! 💚

Je ontvangt jouw installatiepakket 3 werkdagen voor de start van jouw abonnement.

Aan de hand van de gegevens in jouw profiel zie ik dat jouw installatiepakket gisteren is verstuurd. Je ontvangt deze hopelijk vandaag.


Hallo @Heiwegen73, leuk dat je voor KPN gekozen hebt! 💚

Je ontvangt jouw installatiepakket 3 werkdagen voor de start van jouw abonnement.

Aan de hand van de gegevens in jouw profiel zie ik dat jouw installatiepakket gisteren is verstuurd. Je ontvangt deze hopelijk vandaag.

Heb apparatuur binnen kan ik het alvast installeren of moet ik tot de 20e wachten?


Hallo @Heiwegen73 

 

Je kan alles vast aansluiten, de apparatuur aanzetten aanzetten heeft waarschijnlijk nog geen zin omdat er normaal pas signaal op je aansluiting gezet wordt op de dag van aansluiting.
Het glasvezelmodem zal dan een rood lampje geven.
Je zou daar eerst een bericht over moeten krijgen en daarna kan je de apparatuur aanzetten.