Skip to main content

Beste lezer,  

In verband met mijn verhuizing, heb ik op 10 november heb ik een abonnement afgesloten voor KPN internet 1 Gbit/s. Dit pakket heb ik netjes ontvangen en de aansluitdatum stond gepland voor 30 november. 

Bij een poging tot aansluiten bleek echter dat er geen glasvezelkastje geïnstalleerd is, enkel het aansluitpunt. Na telefonisch contact op afgelopen vrijdag 1 november werd mij uitgelegd dat dit kastje zou worden opgestuurd en werd mij verzekerd dat ik het kastje begin deze week kon verwachten ter ontvangst. 

Het glasvezelkastje heb ik helaas nog niet mogen ontvangen. Na vandaag 6 december opnieuw telefonisch contact te hebben opgenomen voor de bestelstatus, werd mij verteld dat ik een KPN ID moest aanmaken voor het vinden van de verzendstatus en dat de medewerker zelf de verzendstatus niet kon inzien. Echter heb ik eerder al een KPN ID aangemaakt en kan ik daar niks terugvinden over een bestelstatus. Kan iemand mij duidelijkheid geven over wat ik hierin mag verwachten en wanneer het glasvezelkastje binnenkomt? Het begint een beetje een zure eerste ervaring met KPN te worden, waarbij ik deze eerste week nog geen internet of tv heb, maar wel de kosten hiervan wel in rekening worden gebracht. 

Ik hoor het graag! 

Groet, 
Rajiv

 

 

 

Er lijkt trouwens iets mis te zijn gegaan met de titel. Deze kan ik helaas niet meer aanpassen. De vraag is inderdaad wanneer kan ik het glasvezelkastje ontvangen. Het duurt echter niet al een maand waardoor ik niet kan aansluiten. 

Excuses voor de mogelijke verwarring.


Hoi @Jiv90, welkom op ons forum! Het verzenden hiervan zou niet meer dan een paar werkdagen moeten duren. Ik hoop dat je m inmiddels binnen hebt of in ieder geval bericht gehad hebt.
Ik denk dat je hiervoor toch het beste even kunt bellen, dit forum is bedoeld als een plek waar klanten elkaar helpen en een reactie van ons moderatoren kan altijd even duren.

Je kunt ons bereiken op 0800-0402 
ma-vr:  08:00 - 18:00
za:        08:00 - 17:00
24/7 bij storing/diefstal


Ik heb hetzelfde probleem, ik ben twee weken geleden verhuisd en voor de verhuizing heb ik een contract afgesloten met de kpn service maar toen de monteur bij mijn nieuwe huis aankwam zei hij dat ik een nieuwe kabel moest aansluiten die naar het glasvezelkastje gaat, ik begrijp er niet veel van maar hij zei dat het een tijdje zou duren, ik heb internet nodig om te werken en het is belangrijk voor mij dat het snel is om wifi te hebben. Elke oplossing?