Skip to main content

Ik heb twee superwifi-punten geretourneerd maar dit is nog steeds niet gecrediteerd. De wifi-punten zijn op 1 februari 20220 retour gegaan naar KPN (via Post.nl). Op 20 februari 2022 stonden deze op mijn factuur (...). Wanneer krijg ik het teveel betaalde bedrag ad. € 59,00 terug ?

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Hallo @Sandra D1971, welkom op het KPN Forum! Goed dat je ons gevonden hebt. Je wacht nog op een terugbetaling van de SuperWifi punten begrijp ik. 

 

Er zijn verschillende manieren om jouw apparatuur te retourneren. Welke methode voor jou van toepassing is, is afhankelijk van de apparatuur en de situatie.

  1. Apparatuur dat je van ons in bruikleen hebt, zoals Experia Box en/of tv-ontvanger(s), ontvangen we graag retour. Je kunt de apparatuur in een willekeurige doos gratis terugsturen naar KPN, Antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn.
  2. Apparatuur dat je gekocht hebt in de winkel, bij de monteur of via de klantenservice kan je retourneren in een KPN winkel bij jou in te buurt.
  3. Apparatuur dat je gekocht hebt via de Wifi Manager, kan je retourneren in een KPN winkel bij jou in te buurt.
  4. Apparatuur gekocht in de webshop Apparatuur voor Thuis kan je retourneren via Ceva Logistics. Volg hiervoor de retourstappen in de bevestigingsmail of de brief die bij de bestelling zit. Kom je er niet uit, dan kan je telefonisch contact opnemen met Ceva Logistics via 070 301 39 88.

De SuperWifi heb je gekocht en dienen dus retour gestuurd te worden via de KPN Winkel óf via Ceva Logistics, afhankelijk van waar je de SuperWifi hebt gekocht. Bij Ceva Logistics is het van belang om van tevoren jouw retour aan te melden. Op die manier kunnen wij ervoor zorgen dat jij je geld ook terugkrijgt.

Daarbij is het ook nog eens belangrijk dat je de SuperWifi binnen het zichttermijn van 14 dagen terugstuurt. Daarna kan je de apparaten ook nog terugsturen, maar krijg je geen geld retour. Dus eigenlijk een beetje zonde.


Op 20 februari 2022 stonden deze op mijn factuur (...). Wanneer krijg ik het teveel betaalde bedrag ad. € 59,00 terug ?

Hallo @Sandra D1971 stonden ze op de betreffende factuur gefactureerd of gecrediteerd, indien het laatste bedoel je dan dat je je geld nog niet terug hebt ontvangen?

 


De superwifi-punten zijn nog steeds niet gecrediteerd. In eerste instantie heb ik via de wifi-manager deze 2 punten besteld (tesamen met een nieuw modem) Maar omdat ik een hele oude aansluiting had, heb ik toch een monteur laten komen. De monteur had een nieuw modem en 1 wifi-punt bij. De twee wifi-punten en modem die ik in eerste instantie had besteld, heb ik niet opgehaald bij Postnl. De bestelling zou dan automatisch teruggestuurd worden en gecrediteerd worden. Hier heb ik voor gebeld met een medewerker van u. Maar tot nu toe is er niks gecrediteerd en heb ik in totaal 3 super-wifi punten betaald. Terwijl ik er dus maar 1 heb. Vandaar mijn vraag wanneer wordt dit gecrediteerd cq terugbetaald ?


Oké, duidelijk. Volgens mij is het niet helemaal correct gegaan. Vandaar dat je nog niets hebt ontvangen. Maar ik denk graag even met je mee.

Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje als je dit gedaan hebt.


Ik heb de gegevens aangevuld.

 

Mvg,

Sandra Denisse


Heb je toevallig het bewijs van de retourzending ook nog? Zo ja, zou je die hier willen delen? Vergeet niet om jouw privégegevens te verwijderen.


Ik heb het pakket niet opgehaald bij Post nl dus ik heb geen retourbewijs. Dat ik het niet opgehaald heb, was op aanraden van iemand van uw klantenservice. Het enige wat ik heb, is een smsje dat het pakket niet is opgehaald en retour is gestuurd.

Mvg,

Sandra


Oké duidelijk. Ja, dit is inderdaad niet de juiste manier om producten terug te sturen. Apparatuur gekocht via de Wifi Manager moet je eigenlijk via de winkel retourneren.

Maar goed, daar heb je nu niets meer aan. Jij wilt natuurlijk gewoon je geld terug. Ik ga voor deze ene keer handmatig een vergoeding indienen. Je ontvangt deze als eenmalige korting op jouw volgende factuur (van april).


Heel fijn om te horen ! Dank u wel !