Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik heb gisteren twee betaallinkjes aangevraagd voor het voortijdig aflossen van toestelkredieten. De eerste was voor mijn huidige abonnement, de tweede voor de verlenging.

 

Eén heb ik kunnen betalen via iDeal, bij de andere werd aangegeven dat er geen openstaand bedrag was.
Blijkbaar is dit krediet dus al afgesloten, maar desondanks is deze in mijn BKR overzicht nog steeds te vinden onder lopend.

Wanneer krijg ik een bevestiging dat zowel beide kredieten afgelost zijn? Er zit haast bij ivm een hypotheekaanvraag.

 

Groet,

Dorien

@Dorien 219 Voor een snelle reactie kun je bellen met de klantenservice 0800-0402 en inspreken dat je een medewerker wilt spreken van de afdeling betalingen  


Hallo @Dorien 219, welkom op het forum. 

De afmelding bij BKR wordt binnen 5 dagen gedaan, na ontvangst van de betaling. 


Hallo @Dorien 219, welkom op het forum. 

De afmelding bij BKR wordt binnen 5 dagen gedaan, na ontvangst van de betaling. 

Dit klopt niet geheel. Mijn nieuwe, destijds nog geeneens lopende abonnement is goed gegaan: direct betaald en eveneens afgemeld. 

Mijn restant van mijn destijds lopende abonnement was al meegenomen in de factuur. Ik heb net via de helpdesk contact gehad met een medewerker. Pas drie maanden na de laatste betaling wordt er een melding naar het BKR gedaan i.v.m. de optie om de betaling te storneren.

Ik heb zojuist een mail gestuurd naar wftcollections@kpn.com om dit zo spoedig mogelijk af te handelen i.v.m. mijn hypotheekaanvraag.