Skip to main content

Goedendag,

Op 28-02-2022 naar kpn winkel geweest om een verhuizing door te geven. Het abonnement op het oude adres zou per 1 april 2022 stopgezet worden. Tot mijn verbazing bleek het abonnement nog actief te zijn en zijn april en mei dus nog afgeschreven, terwijl we hadden opgezegd!.

De klantenservice gebeld, en zou teruggebeld worden (dit is niet gebeurd), paar dagen later nog een keer gebeld en toen doorgeschakeld met afd. opzeggingen.  Er is mij toen toegezegd dat de teveel gefactureerde maanden worden teruggestort op het bij jullie bekende rekeningnummer. Echter nu zijn we weer een aantal weken verder en heb nog steeds niets ontvangen. Heb wel een bevestiging van opzegging gehad waar ook wordt aangegeven dat het teveel betaalde bedrag wordt terug gestort.

 

Graag verneem ik wanneer ik het teveel betaalde bedrag krijg teruggestort?

?? Helaas nog geen reactie


Hallo @Har-K, welkom op het KPN Forum!
 

?? Helaas nog geen reactie

Het is goed om te weten hoe onze community werkt en hoe wij moderators te werk gaan: het kan inderdaad een aantal dagen duren voordat je een reactie van een moderator kunt krijgen 😉.

Als het abonnement mee mag verhuizen, dan is het niet nodig om het abonnement op te zeggen. Op de gewenste verhuisdatum stopt het abonnement op het oude adres en gaat het in op het nieuwe adres: daar komt geen opzegging van het abonnement bij kijken.

Uit jouw klantgegevens in jouw Forum profiel begrijp ik, dat mijn collega in de winkel geen verhuizing heeft aangevraagd, maar een nieuw abonnement besteld heeft op het nieuwe adres: het “oude” abonnement is uiteindelijk op basis van een telefonisch contact met de afdeling Opzeggingen op 17 mei 2022 met terugwerkende kracht opgezegd.
Hier heb je ook een bevestiging van ontvangen: fijn! 😊

De facturen van dit “oude” abonnement ontving je altijd rond de 3e van iedere maand, zo ook de eindafrekening: deze is gisteren (03 juni) naar jou verzonden. 
Op de factuur staat: Het creditbedrag wordt binnenkort bijgeschreven op uw rekeningnummer XXXXXX of verrekend met facturen waarvan de betalingstermijn inmiddels is verstreken.

Binnenkort is binnen 10 werkdagen: nog een aantal dagen geduld, dan is dit helemaal afgerond!

Laat je het mij weten als er nog vragen of onduidelijkheden zijn?


Hallo @Har-K, welkom op het KPN Forum!
 

?? Helaas nog geen reactie

Het is goed om te weten hoe onze community werkt en hoe wij moderators te werk gaan: het kan inderdaad een aantal dagen duren voordat je een reactie van een moderator kunt krijgen 😉.

Als het abonnement mee mag verhuizen, dan is het niet nodig om het abonnement op te zeggen. Op de gewenste verhuisdatum stopt het abonnement op het oude adres en gaat het in op het nieuwe adres: daar komt geen opzegging van het abonnement bij kijken.

Uit jouw klantgegevens in jouw Forum profiel begrijp ik, dat mijn collega in de winkel geen verhuizing heeft aangevraagd, maar een nieuw abonnement besteld heeft op het nieuwe adres: het “oude” abonnement is uiteindelijk op basis van een telefonisch contact met de afdeling Opzeggingen op 17 mei 2022 met terugwerkende kracht opgezegd.
Hier heb je ook een bevestiging van ontvangen: fijn! 😊

De facturen van dit “oude” abonnement ontving je altijd rond de 3e van iedere maand, zo ook de eindafrekening: deze is gisteren (03 juni) naar jou verzonden. 
Op de factuur staat: Het creditbedrag wordt binnenkort bijgeschreven op uw rekeningnummer XXXXXX of verrekend met facturen waarvan de betalingstermijn inmiddels is verstreken.

Binnenkort is binnen 10 werkdagen: nog een aantal dagen geduld, dan is dit helemaal afgerond!

Laat je het mij weten als er nog vragen of onduidelijkheden zijn?

 

 

Goedemiddag,

we zijn inmiddels ipv 10 al 14 dagen verder, maar nog steeds niets teruggestort gekregen.