Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik heb recent via google play enkele aankopen gedaan via de afreken methode KPN/telfort zoals die bij mij vermeld staat. Nu heb ik via de google website deze aankopen ongedaan gemaakt en deze zijn terug gestort richting de KPN/Telfort betaal methode. Nu zie ik echter op mijn laatste factuur deze kosten nog wel vermeld staan. Maar in de KPN app stonden deze al als - kosten vermeld omdat google het terug betaald heeft. Ik wil graag weten wanneer ik dit bedrag terug kan verwachten of verekend gaat worden. Het gaat namelijk wel geincaseerd worden met mijn normale mobiel kosten zag ik op de laatste factuur.

Ik heb recent via google play enkele aankopen gedaan via de afreken methode KPN/telfort zoals die bij mij vermeld staat. Nu heb ik via de google website deze aankopen ongedaan gemaakt en deze zijn terug gestort richting de KPN/Telfort betaal methode. Nu zie ik echter op mijn laatste factuur deze kosten nog wel vermeld staan. Maar in de KPN app stonden deze al als - kosten vermeld omdat google het terug betaald heeft. Ik wil graag weten wanneer ik dit bedrag terug kan verwachten of verekend gaat worden. Het gaat namelijk wel geincaseerd worden met mijn normale mobiel kosten zag ik op de laatste factuur.

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic hierover


Welkom op het forum @airblazer! Ik kijk graag voor je na of ik de status in kan zien. Zou je je forumprofiel zo volledig mogelijk in willen vullen en mij een seintje geven?

Wanneer heb je overigens de aankoop gedaan én de annulering doorgegeven via Google?


@Frenk_  ik heb mijn profiel bijgewerkt op je verzoek. de aankopen zijn  gedaan ] tussen 5 en 8 januari. 

De terug betaling vanuit google is op 10 jan goedgekeurt heb ik net gezien.


Dankjewel voor het aanvullen! Het lijkt erop dat de factuur er eerder was dan de goedkeuring vanuit Google. Zou je de volgende factuur in dat geval af willen wachten? Mocht het bedrag daar niet in mindering zijn gebracht dan mag je dit gelijk aangeven. 


@Frenk_  Dit zal ik doen. Dankjewel voor je hulp.