Skip to main content

Goedemorgen,

Onlangs heb ik een abonnement afgesloten voor tv&internet. Deze zou volgens de info zelfs al snel in kunnen gaan! De bevestigingsmail was dan ook snel binnen met hierin de mededeling dat de bestelling was ontvangen en ik binnen 1 dag het overzicht zou ontvangen. Tot die tijd hoefde ik niets te doen. Helaas heb ik daarna niets meer gehoord, is er in de bevestiging geen klantnr te vinden en blijft de statuspagina “helaas er gaat iets mis” aangeven. 
ik probeer nu al 2 dagen iemand bij kpn te vinden die wil uitzoeken wat de status is en hoe verder. 
iemand hier die me kan helpen?

 

groet🎄

 

Hoi @Vergo59 

Welkom op het Forum van KPN

Fijn en leuk om te horen dat je klant wilt worden bij KPN, maar het nu enigszins stagneert in het bestelproces, wat uiteraard niet prettig is.
Het kan zijn, dat er iets niet goed is verlopen in dit geautomatiseerde traject, waardoor je nog geen overeenkomst hebt mogen ontvangen per e-mail.

Ik raad je daarom aan, om even telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van KPN.
Deze kun je gratis bereiken via het telefoonnummer: 0800-0402
Spreek dan nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Graag doorverbinden met een medewerker en je wordt doorverbonden.

Een medewerker kan dan nagaan, wat er eventueel fout is gegaan met jouw bestelling, en je tevens een status hierover geven.

De klantenservice is bereikbaar:

Maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur en op de zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur.
Zondag en feestdagen gesloten.