Skip to main content

Hier ook geen cadeaubon van Coolblue ontvangen. Ik was in de veronderstelling dat ik met KPN voor een degelijk bedrijf had gekozen, maar zit nu alweer een half uur in de wacht om te vragen waar die bon blijft. Waarom is hier geen communicatie over?

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Hoi @Barbara81 en welkom op het forum! 

Ik snap goed dat je de bon zo snel mogelijk wilt hebben! 
De bon wordt verzonden zodra je abonnement is ingegaan en de Experia Box 14 dagen zijn aangesloten. Is deze periode inmiddels voorbij? 

Als dit zo is, en je hebt nog geen bon ontvangen, dan wil ik je vragen om je profiel in te vullen en daarna weer een berichtje in dit topic te plaatsen. Ik ga dan met je meekijken. 


Hoi @Barbara81 en welkom op het forum! 

Ik snap goed dat je de bon zo snel mogelijk wilt hebben! 
De bon wordt verzonden zodra je abonnement is ingegaan en de Experia Box 14 dagen zijn aangesloten. Is deze periode inmiddels voorbij? 

Als dit zo is, en je hebt nog geen bon ontvangen, dan wil ik je vragen om je profiel in te vullen en daarna weer een berichtje in dit topic te plaatsen. Ik ga dan met je meekijken. 

Goedemorgen, 

Ik heb eigelijk de zelfde vraag. Ook ik ben ingegaan op het aanbod met een Coolblue cadeaubon. Abonnement is de 24ste (oktober) ingegaan maar tot vandaag nog niets gehoord. Misschien dat men van werkdagen uitgaat..

Mvg,

Richard.


Hoi @Barbara81 en @Divoc 
Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix.
Ze zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief)

Kijk ook eens hier:
Welkomstcadeau: veelgestelde vragen KENNISBANK


Ik belde zojuist met het eerder genoemde nummer. De bonnen waren op… zodra ze weer nieuwe hebben worden de automatisch verzonden. De verwachting is deze week of volgende week.

Nu maar hopen dat dit op tijd is voor Black Friday!


Nog niet gebeld en nog niets ontvangen. Wat een gekkewerk dat je hier achteraan moet... Superslecht.  


Waar is de cadeaubon?


Ik snap dat jullie de bon graag willen hebben! Als het langer dan 14 dagen geleden is dat je verbinding is geactiveerd en alles is aangesloten en je nog geen bon hebt ontvangen, dan kan je navraag doen bij Sidekix. 

Sidekix is te bereiken op 088-6237006, op werkdagen van 09:00 tot 18:00 uur.


Probeer nu al 3 kwartier te bellen. Lijn lijkt wel dood, telefoon gaat niet over, geen bandje maar "gewoon" doodse stilte. Wat een aanfluiting, wat een amateuristisch gepruts. Startdatum was 24 oktober, lijkt mij dat er tijd genoeg is geweest om een afspraak na te komen. Ik wil hier gewoon weer vanaf, heb het weer wel gezien bij de KPN. 


Probeer nu al 3 kwartier te bellen. Lijn lijkt wel dood, telefoon gaat niet over, geen bandje maar "gewoon" doodse stilte. Wat een aanfluiting, wat een amateuristisch gepruts. Startdatum was 24 oktober, lijkt mij dat er tijd genoeg is geweest om een afspraak na te komen. Ik wil hier gewoon weer vanaf, heb het weer wel gezien bij de KPN. 

Zojuist weer gebeld en nu wel gelijk een vriendelijk dame aan de lijn. De bon was al op 11-11 verzonden.. Op de één of andere manier is hij verloren geraakt. Ik heb dus blijkbaar voor mijn buurt geroepen. 


Waar blijft mijn cadeaubon? Krijg helaas ook weinig terugkoppeling. Is bij de service inbegrepen toch?