Skip to main content

ik zou graag mn installatiepakket en philips tv in omtvangst willen nemen, mn abbonement startte op 27augustus ik heb meerdere keren met de klantenservice gebeld en konden niets voor mij betekenen.

Hallo @sami1993 je schrijft:

mn abbonement startte op 27augustus

Je abo kan nog niet gestart zijn, want het is nog niet eens 27-8-2023.

Een paar dagen voor de start van je abo krijg je de spullen in huis en op de dag zelf krijg je een SMS en/of mail dat je pakket actief is en je de spullen kunt aansluiten.

Je cadeau ontvang je ongeveer binnen 14 dagen nadat je abo actief is geworden.

 


ik bedoel juli


Hallo @sami1993 wat zegt de correspondentie naar jou toe over de activeringsdatum?

Zit je op koper (xDSL) of glasvezel (FttH)?

indien het 1e even bellen met 0800 0402.

indien het 2e even via www.kpnnetwerk.nl kijken wat de status van jouw aansluiting is.

Vaak krijg je ook een mail met een link waarin je je bestelling kunt volgen.

 


heb ik niks aan jullie moeten een moden en tv sturen, ik heb gebeld en ze gaven aan dat de boel niet is verwerkt. check mijn gegevens als abbonee voordat jullie reageren 


ik zie dat je klant bent helaas kan jij mij niet helpen 


Hallo @sami1993 hier op het forum proberen klanten elkaar te helpen, zoals ik ook naar jou toe doe.

Als je een snelle(re) reactie van KPN wilt hebben moet je even bellen met 0800 0402, dat kan nog tot 18u00.

Een moderator van KPN gaat hier binnen enkele dagen reageren.

 


oke waardeloze hulp als je mn tekst niet leest, staat duidelijk dat ik al meerdere keren gebeld hebt, gevalletje liever kwijt dan rijk


oke waardeloze hulp als je mn tekst niet leest, staat duidelijk dat ik al meerdere keren gebeld hebt, gevalletje liever kwijt dan rijk

Hallo @sami1993 mijn ervaring is dat je het met de ene helpdeskmedewerker niet voor elkaar krijgt wegens gebrek aan kennis en/of interesse in de materie en dat een andere medewerkers zich uitslooft om het voor je voor elkaar te krijgen, daarom schreef ik ook even bellen en de kan dat je de juiste persoon aan de lijn krijgt.

En verder: don't shoot the messenger. 😉


jij bent geen medewerker 

ik heb een probleem met levering die alleen de klantenservice kan oplossen en toch kies je er telkens weer voor om te reageren


Hallo @sami1993 je stelt een vraag in een openbaar forum dat is benoemd als van klanten voor klanten.

Als je niet wilt dat een mede-forumlid naar jou toe reageert, moet je hier geen vragen stellen maar rechtstreeks met KPN contact opnemen.

Een moderator van KPN ziet toe op het correct reilen en zeilen van het forum en grijpt waar nodig in en  reageert wanneer nodig, dit kan echter meerdere dagen duren voordat er een reactie komt en ik dus adviseerde voor een snelle(re) reactie even te bellen.

Ik wens je veel succes en reageer niet meer naar jou toe, want dat wordt helaas niet gewaardeerd en dus zonde van mijn tijd.

 

 


Hallo @sami1993, welkom op het KPN Forum!

Dit forum is een klant-helpt-klant forum. @JanD doet zijn best om je te helpen waar hij kan. Het is dan wel zo netjes om ook aardig naar hem te blijven.

Dat gezegd hebbende, kijk ik graag even met je mee. Maar dit kan ik niet zonder jouw gegevens. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?