Ik heb kpn afgesloten waarbij ik een cadeau kon kiezen uit een playstation 5 en xbox en een switch nu heb ik de eerste maand al betaald maar krijg geen email met code voor welk cadeau ik mag kiezen. Internet en tv was 23.10.2024 aangesloten en bedenktijd van 14 dagen is al voorbij. Wat moet ik nu doen?
Moest je dat niet tijdens het aanvagen al kiezen?
Wat staat er op je orderbevestiging? Daar zou het al op moeten staan.
Korting, Superwifi`s of een welkomstkado.
Hallo
Ga er maar vanuit dat je de code nu binnen één week ontvangt. Geef KPN nog heel even de tijd om dit met Sidekix af te stemmen.
Duurt het jou te lang? Bel dan met Sidekix.
Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?
Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van veertien dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.
Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).
bron:
Volgens mij moest je bij het bestellen gelijk al kiezen. Niet achteraf via een mail.
Heb je geen korting of SuperWiFi's gekregen?
Ik kreeg alleen een e-mail waarin stond dat ik een nieuw abonnement bestelde.
Nee, geen kortingen, superwifi’s of andere extra’s
Ja dan is het niet goed aangevraagd. en je kunt niet achteraf nog zoiets toevoegen.
Annuleren en opnieuw aanvragen is dan de enige optie, maar als de 14 dagen al om zijn word dat hem ook niet. Ik ben bang dat je pech hebt.
Hoe heb je het aangevraagd? zelf via de website? of via de winkel of telefonisch?
Ja dan is het niet goed aangevraagd. en je kunt niet achteraf nog zoiets toevoegen.
Annuleren en opnieuw aanvragen is dan de enige optie, maar als de 14 dagen al om zijn word dat hem ook niet. Ik ben bang dat je pech hebt.
Hoe heb je het aangevraagd? zelf via de website? of via de winkel of telefonisch?
Zelf via website, in een aanvraag formulier heb ik wel voor welkomst cadeau gekozen ipv korting of wifi versterkers maar verder niets meer gehoord
Zelf via website, in een aanvraag formulier heb ik wel voor welkomst cadeau gekozen ipv korting of wifi versterkers maar verder niets meer gehoord
Even geduld nog…..
Hallo
Ga er maar vanuit dat je de code nu binnen één week ontvangt. Geef KPN nog heel even de tijd om dit met Sidekix af te stemmen.
Duurt het jou te lang? Bel dan met Sidekix.
Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?
Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van veertien dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.
Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).
bron:
Goedemorgen,
Hier het zelfde verhaal, gebruik gemaakt van de actie en in het KPN contract staat '’welkomscadeau - Gameconsole'’
inmiddels zijn we over de 14dagen heen maar het blijft nog stil.
Vol verwachting klopt ons hart.
De ervaring leert inmiddels dat het cadeau wordt verstuurd tussen de 14 dagen en de 21 dagen na de start van het abonnement.
Maar als je nog niks hebt kunnen kiezen?
Zelfde vraag hier.
De abonnement kosten zijn wel inmiddels geïnd.
Ik mag aannemen dat de bedenktijd voorbij is.
Ik zou graag de voucher willen ontvangen.
Je kon trouwens je voorkeur aangeven bij de bestelling, later zou dit aangepast kunnen worden, en krijgen klanten een mail om te bestellen.
precies dat, die mail is mij ook eens verteld, met een code o.i.d.
zie de vraag elders ook vaker voorbij komen.
Sprak een collega, die ook gebruik heeft gemaakt van de actie, maar ook daar behalve het contract, het innen van geld en 17 dagen verder nog niks vernomen.
Hi allen! Begrijpelijk dat jullie willen weten wanneer de console komt. Ik leg het hier puntsgewijs uit hoe het in zijn werk gaat:
- Je ontvangt per mail een vouchercode als:
- De KPN modem is aangesloten.
- De lijn actief is
- De 14 dagen zichttermijn voorbij zijn. - In de e-mail met de code staat de link naar de portal waar je de keuze voor de console maakt.
- De toegangscode in de e-mail is 6 maanden geldig.
- De vervaldatum staat ook in de ontvangen e-mail.
- De code is niet inwisselbaar voor geld.
- De code wordt alleen naar het opgegeven e-mailadres gestuurd.
- Na bestelling duurt het 4 weken voordat de console geleverd wordt.
Als dat allemaal op jullie van toepassing is, het welkomstcadeau (de console) ook in de bestelbevestiging staat, en je nog niks gehoord hebt
bron:
Volg dan de tips van Noordzee.
Hopelijk is er dan snel duidelijkheid!
Thnx voor de onderbouwing.
gisteren heb ik de code mogen ontvangen van “”KPN service desk” (16 dagen na activatie)
in de bevestigingsmail (na bestelling PS5) staat trouwens dat het console binnen 2 week na bestellen wordt geleverd.
Fijn dat je de code binnen hebt!
in de bevestigingsmail (na bestelling PS5) staat trouwens dat het console binnen 2 week na bestellen wordt geleverd.
Misschien dat het inmiddels dan sneller gaat dan eerder is aangegeven. Zou mooi zijn! Hopelijk heb je hem snel binnen en alvast heel veel plezier gewenst met je PS5!
Moest je dat niet tijdens het aanvagen al kiezen?
Wat staat er op je orderbevestiging? Daar zou het al op moeten staan.
Korting, Superwifi`s of een welkomstkado.
Ik heb kpn afgesloten waarbij ik een cadeau kon kiezen uit een playstation 5 en xbox en een switch nu heb ik de eerste maand al betaald maar krijg geen email met code voor welk cadeau ik mag kiezen. Internet en tv was 23.10.2024 aangesloten en bedenktijd van 14 dagen is al voorbij. Wat moet ik nu doen?
Ik heb vanaf 1 nov kpn alles werkt, maar geen voucher code of mail ik heb gebeld klopt je had hem al moeten hebben maar nog steeds niks.
Staat op je bestelbevestiging ook dat je voor het console welkomstcadeau hebt gekozen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.