Skip to main content

Ik heb op 26 november mijn internet aangesloten en na 2 weken zou ik dan een mail krijgen van kpn zodat ik de welkomstcadeau kan bestellen. Na 2 weken wachten heb ik geen mail gehad en bel ik met de klantenservice zeggen ze je hebt pas 30e aangesloten, maar dat klopt niet. Ik ben ook overgestapt omdat je een gratis playstation 5 zou krijgen, maar nu moet ik nog 4 dagen extra wachten. Ze zeggen ook op=op terwijl fout niet bij mij ligt moet ik wel wachten. Wat kan ik nu het beste doen? 

Op 26 november? Het is vandaag 11 november. 

Lees alles omtrent een welkomstcadeau van KPN op;

Ik bedoel 26 oktober.

Ik bedoel 26 oktober.

Kijk even wat de activatie datum van je abonnement is. Dit kan verschillen van je ingangsdatum.

Volgens mij zijn ze op , odido heeft de xbox in de aanbieding dacht ik.

Volgens mij zijn ze op , odido heeft de xbox in de aanbieding dacht ik.

heb die van mij vandaag nog wel aan kunnen vragen

@Kees van der spek Hi Kees, welkom en leuk dat je een abonnement aangevraagd hebt! Ik snap dat je de PlayStation liefs zo snel mogelijk in huis hebt.

Ik zie dat je al de goede kant op gewezen bent, super. Wanneer je je welkomstcadeau ontvangt, hangt inderdaad af van de startdatum van jouw abonnement. Zo gauw je abonnement helemaal actief is, gaan de 14 dagen bedenktijd in. Als die voorbij zijn, ontvang je de vouchercode vanuit onze partner Sidekix, die de welkomstcadeaus voor ons regelt.

Reageer