Skip to main content

Bonus Recommerce blijft uit. Heb op 29 maart de documenten voor de bonus verstuurd. Half april netjes de verkoopprijs van Recommerce ontvangen. Nu blijf ik wachten op de bonus. Op 2 mei en 16 mei de bevestiging ontvangen van Recommerce dat de documenten voor de bonus correct zijn. De overschrijving van €150 zal binnenkort plaatsvinden (onder voorbehoud van validatie door KPN).
Kunnen jullie dit alsjeblieft valideren? Dit duurt nu al veel langer dan de aangegeven 21 dagen bij de aanvraag. 

Op 29-3 heb ik een nieuw abonnement met iPhone 14 pro gekocht. Mijn oude iPhone ingeruild bij Recommerce. Netjes het bedrag ontvangen voor mijn oude iPhone. Maar tot op heden nog niet de bonus voor mijn nieuwe iPhone.

na verschillende keren mailen kreeg ik dit als antwoord op 2 mei en 16 mei: 

Ik kan bevestigen dat de ontvangen documenten voor de bonus correct zijn.
 De overschrijving van €150 zal binnenkort plaatsvinden (onder voorbehoud van validatie door KPN).

Graag de bonus valideren, dit duurt na al veel langer dan de aangegeven 21 dagen.

 

Admin: topics samengevoegd


Hi @Romiyo! Welkom op het forum. Het klopt dat de bonus later wordt uitbetaald dan de vergoeding voor je telefoon. Hier zal maximaal 6 weken tussen zitten. 

Hoe lang is het geleden dat je de inruilwaarde hebt gekregen?


Op 13 april heb ik de inruilwaarde gekregen. Dat is al 6 weken geleden.


@Romiyo in dat geval ga ik vanuit onze kant aansturing doen. Vul je profiel in en laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Als je meerdere mobiele nummers hebt, laat dan niet alleen weten om welk klantnummer het gaat. Maar ook om welk mobiele nummer. 


@Bram_ Ik heb mijn profiel ingevuld.


@Romiyo ik heb contact opgenomen met Recommerce. Zodra hierop reactie volgt laat ik het je hier weten. 🙂


@Bram_ Dankjewel


@Bram_ Vandaag heb ik bericht ontvangen van Recommerce dat de bonus binnen 48 uur wordt overgemaakt. Nogmaals bedankt!


@Romiyo super! Goed dat het bedrag nu toch is overgemaakt. Ik sluit het topic voor je. 🙂


Zelfde bij mij ook wel de 159 voor de telefoon maar de 100 euro niet terwijl ik alles op tijd en goed heb aan geleverd.  Heel raar!


Hi @CorMuizer! Je reageert nu in het topic van iemand anders. Dat maakt dingen al snel onoverzichtelijk. Vul dit formulier van Recommerce in. Geef daarin aan wat de situatie is en dat je bonus nog niet binnen is. 

Als je er via die weg niet uitkomt, maak dan een eigen topic aan