Skip to main content

Al 15 dagen heb ik internet van kpn. Helaas nog niet tv ontvangen  en of mail dat de tv eraan komt wanneer krijg ik het welkomstcadeau 

Voor vragen over de levering van het welkomst cadeau kan je contact opnemen met Sidekix, deze is bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 21:00 en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 via 088 - 623 70 06.


Hallo @angenieta, welkom op het KPN Forum! Leuk dat je voor KPN hebt gekozen! 💚

Normaal gesproken ontvang je van ons een werkdag na activatie van jouw abonnement een e-mail met een Track & Trace. Hiermee kan je de bezorging van jouw welkomstcadeau volgen.

Heb je de e-mail ontvangen en wacht je nog steeds op jouw cadeau? Dan kan je het beste contact met Sidekix opnemen. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar via het telefoonnummer 088 6237 006. Sidekix gaat over het leveren van de cadeaus en kan je daar meer over vertellen.

Is jouw abonnement al langer dan twee werkdagen actief en heb je nog geen e-mail van ons ontvangen? Neem dan contact met ons op via 0800 0402.


Sta al sinds 31 mei bij jullie met tv en sinds 2 dagen heb ik kastje aangesloten vandaag is jullie monteur geweest nog geen bericht gehad ik wacht het even af 


Mijn router staat inmiddels al week Aangesloten nog geen bericht kpn voor tv  sidekix die zij dat kastje eerst 14 dagen aangesloten moest zijn en dan pas laat kpn  weten aan sidekix of ze tv mogen geven hopenlijk krijg ik hem volgende week 


Helaas nog geen track and tracé al vanaf 31 mei klant en 2 weken terug router aangesloten. Al gebeld sidekix die geven aan dat kpn eerst toestemming moet geven 

 

Mvg


In dat geval raad ik je aan telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402. Mijn collega kan dan één en ander in gang zetten voor je.


Nog geen tv al gebeld beide bedrijven wanneer  kan ik tv verwachten 


Dat kan ik zonder jouw gegevens niet zeggen, @angenieta.

Heb je al een e-mail met Track & Trace gekregen? Bel dan met Sidekix: 088 6237 006.

Heb je nog geen Track & Trace ontvangen? Dan is het het snelst om even met ons te bellen op 0800 0402.

Vind je het niet erg om te wachten, dan kan ik ook even met je meekijken. Kun je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Sidekick gebeld krijgen geen goedkeuring dit omdat ze me modem niet zien.  Kpn ziet me modem ook niet actief zijn nu bezig en hoop snel tv te krijgen al vanaf 31 mei bezig 


Wat een bijzondere situatie. Maar ik begrijp dat de nodige stappen al uitgezet zijn. Hopelijk is het dan snel opgelost en krijg je snel je nieuwe televisie!


Nog geen tv al klant met tv sinds 31 mei  al 10x gebeld en nog niks wanneer komt die duurt lang dit

 

Hopenlijk krijg ik snel de tv en een compensatie  voor lange wachten 


Mijn router staat inmiddels al week Aangesloten 

Gebruikt u een eigen router? Of de Experiabox/KPN Box van KPN? 


Waarom zou je gecompenseerd moeten worden? Alle diensten werken toch, je hebt alleen je gratis tv nog niet binnen, dat is meer een luxe probleem lijkt me.


Nou  vaak geen tv gehad 

 

Moest verplicht monteur laten komen a 70 euro die zou alles in orde maken. Zou modem  zichtbaar zijn nou modem is nog niet zichtbaar 

 

1ste 3 weken geen tv kunnen kijken  deed ut niet 


Welk modem heeft u?


Kpn box 12 


Als je wilt, kan ik even meekijken. Kun je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Nog geen tv wacht  al sinds 31 mei duurt wel erg lang 


Zoals gezegd, kan ik even met je meekijken, @angenieta. Maar ik heb dan wel gegevens van je nodig. Als jij je profiel invult en een seintje geeft, kan ik voor je kijken. Anders houdt het op.


Profiel is ingevuld al 3 weken terug 


@angenieta Ik denk dat er iets mis gegaan is, want als ik jouw profiel aanklik, zie ik geen gegevens staan. Ik wil je vragen daar nog eens naar te kijken.