Skip to main content
Vraag

Wanneer krijg je de Coolblue tegoedbon? Bij verlengen of alleen voor nieuwe klanten?

  • 4 September 2024
  • 10 reacties
  • 317 keer bekeken

Leuk, krijg ook email van KPN dat bij verlengen met 2 jaar een kadobon van 60 Euro van Coolblue.

Ik was ook niet van plan op te stappen, dus ik kijk bij de voorwaarden en wat zie ik! Geen 60 Euro maar 120 Euro bij 2 jaar verlengen.  Dan lees ik verder dat bestaande abonnee’s geen recht hebben op deze deals?

Beste KPN, ik snap er nu helemaal niks meer van. Wat is het nu? 60 Euro, 120 Euro of gewoon helmaal niks?

Welkom op de community @JoHoGeHo, de Coolblue actie is inderdaad mogelijk bij het verlengen van je abonnement. Waar zie je staan dat bestaande abonnees er geen recht op zouden hebben? Dat klopt niet, dus dat wil ik doorgeven aan de beheerders van de website zodat dat aangepast kan worden als het verkeerd staat.


Ik heb gebruik gemaakt van deze actie. Krijg ook netjes op het nieuwe overzicht te zien: Coolblue tegoed 120 euro voor 0 euro. Alleen nooit een mail of iets gezien waar in staat hoe ik er gebruik van kan maken…..

 

En op website helaas niets te vinden over wat nu te doen...


Hallo @RoyLoos 

 

Wanneer heb je gebruik gemaakt van die actie?
De voucher krijg je 14 dagen na ingang van je nieuwe of verlengde abonnement, zie de pagina https://www.kpn.com/coolblue

Wanneer ontvang ik mijn Coolblue cadeaubon?

Je ontvangt na de bedenktijd van 14 dagen jouw Coolblue cadeaubon via het e-mailadres dat bij ons bekend is .

 

Mocht het bij jou al langer duren dan die 14 dagen dan kan je contact opnemen met Sidekix, die regelen de uitgifte:

Hiervoor kan je contact opnemen met Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

 

Bron:

 


Hoi Jasper van KPN, dank voor je reactie maar ik kom er nog steeds geen wijs uit. Mijn abbo is zojuist automatisch verlengt op 6-6-2024. ik krijg vorige week eee emal van KPN met een “ Back to school” actie.

Verlengen met 1 jaar = 25 euro Coolblue en met 2 jaar = 60 euro coolblue tegoedbon. Vervolgens staat er in de algemene voorwaarden dat het 120 euro tegoedbon is. Ik bel de KPN klantenservice en deze mevrouw wist te antwoorden: nee meneer, uw abonnement is 2 maanden geleden verlengt en de actie geld niet voor u (???) Dus Jasper, misschien kun jij uitleggen hoe het nu echt zit? Gaat me allemaal niet om tegoed bonnen maar deze actie van KPN komt zeer slordig over en de consument weet niet hoe en wat.


Hallo @JoHoGeHo ,

Helaas is die actie per abuis ook gestuurd naar klanten die helemaal niet kunnen verlengen. 
 

Inderdaad best slordig, maar jij kunt dus helaas geen gebruik maken van deze actie. 
 

(Er zijn al flink wat andere meldingen geweest van klanten die hetzelfde is overkomen.) 


Als je al verlengd hebt kan je niet nogmaals verlengen inderdaad, dan lijkt het inderdaad te zijn wat Noordzee beschrijft. Het is een actie je kunt doen tijdens het verlengen. In jouw geval is het helaas niet mogelijk.


KPN is volledig van het padje en de weg kwijt! Wederom na de eerste email van KPN (verleng met 2 jaar en u krijgt een tegoedbon van 120 euro van Coolblue) weer een aantal emails ontvangen met reminders om vooral met 2 jaar te verlengen. Nu opeens nog maar 60 Euro tegoed bon van Coolblue en zoals al eerder in mijn post aangegeven, kan ik helemaal niet verlengen! KPN: zelden zo’n slordige actie meegemaakt als deze: bedragen van de tegoedbon van Coolblue varieren tussen de 60 en 250 Euro. Lijkt volkomen willekeurig. Dan krijgen abonnees die dit jaar eerder hebben verlengt, ook de emails en de reminders om gebruik te maken van deze actie. Kan dus volgens KPN zelf helemaal niet als je dit jaar al eerder hebt verlengt!!!!!! Het gaat me niet eens om de tegoed bon maar dit is wel heel erg slordig naar je vaste klanten toe. Geen excuus mail maar gewoon door blijven gaan met emails om je te bewegen gebruik te maken van deze actie. Geen idee wie dit binnen KPN heeft verzonnen maar lijkt me dat met deze afdeling/persoon eens een goed gesprek moet worden gevoerd.


Beste @Jasper van KPN,

Mijn abonnement komt wél in aanmerking voor verlenging. Maar als ik op de Coolblue actie klik krijg ik het verlengaanbod niet te zien. Ik krijg een ‘algemeen’ verlengaanbod te zien. Ik zou graag voor 2 jaar willen verlengen met daarbij de 120 euro CoolBlue bon.


Hoi @Paul_83. Bestaande klanten die hun abonnement verlengden, kregen tijdens deze actie een korting van 25, 50, 60 of 120 euro, afhankelijk van de gekozen abonnementsvorm en de duur van de verlenging. De actie liep van maandag 19 augustus 2024 om 9:00 uur tot en met zondag 15 september 2024 om 23:59 uur. Nieuwe klanten konden profiteren van een korting van 250 euro, maar er is inmiddels een nieuwe actie gestart. 


@Vikash van KPN Bedankt voor de reactie. Maar daar schiet ik niet zoveel mee op. Zoals ik al aangaf kwam ik in aanmerking voor verlening, maar ik kreeg het aanbod niet te zien. Nu is de actie inmiddels verlopen en kan het niet meer. Waar kan ik de nieuwe actie vinden? Want het ‘gewone’ verlengaanbod is totaal niet vergelijkbaar met de actie zoals deze met CoolBlue was opgezet.


Reageer