Skip to main content

 Bestelling abonnement direct na ontvangst hardware geannuleerd. Dat is inmiddels 9 dagen geleden. Telefonisch wil kpn niet verder helpen met de afwikkeling. Moet wachten tot kpn zelf telefonisch contact opneemt. Wanneer neemt kpn contact met mij op zodat ik de hardware kan retourneren??

Hallo @Exklant ,

Heb je wel een bevestiging ontvangen van de opzegging? Zo niet, bel dan snel (morgen vanaf 8.00) nogmaals naar 0800-0402 om op te zeggen. 

Hoe stuur ik andere apparatuur terug naar KPN?

Je hebt 14 dagen om de bestelling te annuleren en de spullen gratis terug te sturen. Er zijn verschillende manieren om gekochte apparatuur terug te sturen. Welke manier voor jou van toepassing is, ligt eraan hoe je de apparatuur hebt gekocht.

 

Hoe stuur ik apparatuur in bruikleen retour naar KPN?

Heb je jouw abonnement opgezegd of heb je jouw bestelling geannuleerd? Dan krijg je van ons een retourdoos, inclusief retoursticker en instructies voor het terugsturen. De doos geef je af bij een PostNL locatie. Daar heb je 14 dagen de tijd voor. Je apparatuur op deze manier retour sturen is gratis.

 

Welke apparatuur moet ik terugsturen?

Van je tv- en internetabonnement stuur je terug:

  • De Experia Box (modem)
  • De tv-ontvanger(s)
  • Stroomadapter(s)

Van je Digitenne-abonnement stuur je terug:

  • De tv-ontvanger(s)
  • De antenne(s)
  • De stroomadapter(s)

 

Wat als ik geen retourdoos ontvangen heb?

Geen probleem. Je kunt ook een eigen doos gebruiken om de apparatuur in te verpakken. Er zijn geen kosten aan verbonden. Iets versturen naar een antwoordnummer is altijd gratis. Je pakt de apparatuur in een willekeurige, stevige doos in, en verstuurt dit gratis naar ons retouradres:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

bron : 

 


Ik heb een bevestiging  van de annulering per mail ontvangen. Na 8 dagen zelf telefonisch contact opgenomen maar helaas niet verder geholpen na een gesprek van meer dan 10 minuten😩


Als je een bevestiging hebt ontvangen, dan kun je de apparatuur in een eigen doos terugsturen naar KPN. Zie verder mijn eerste reactie voor het adres. Bewaar het ontvangstbewijs wat je krijgt bij het Post-NL-inleverpunt. 


Bestelling abonnement direct na ontvangst hardware geannuleerd.

Even voor de duidelijkheid: wie heeft er hier geannuleerd? U? Of heeft KPN geannuleerd? 


Ik heb zelf de bestelling geannuleerd. Kpn heeft inmiddels telefonisch contact opgenomen. Nog geen instructies ontvangen om de tv en hardware te retourneren. Kan de tv ook naar het antwoordnummer worden verstuurd? Moet dan dan aangetekend? Dat zou mij wel erg op kosten jagen😩


Verzending naar een antwoordnummer is altijd gratis. Wat betreft het terugsturen van de TV: wacht dat even af. Daar krijg je nog een apart bericht over. 


Vandaag hardware naar antwoordnummer verstuurd. Voor de tv wacht ik zoals geadviseerd verdere instructies af👍