Skip to main content

Op 16 september heb ik bij KPN een tweejarig abbonement afgesloten in combinatie met een gameconsole als welkomscadeau.

 

Volgens de voorwaarden zou je de voucher voor het bestellen twee weken na het aansluiten van de modem ontvangen. Dit is gebeurt op 18 september. Volgens de voorwaarden had ik de voucher dan op 2 oktober moeten ontvangen. Helaas tot op heden nog niks.


De klantenservice kon mij hier niet mee helpen en had hier ook geen antwoord op.

 

Ik was benieuwd of iemand de voucher al ontvangen heeft of toevallig weet dat dit langer kan duren dan twee weken.

Beste @Glenn98, wat rot dat je de voucher nog niet had op moment van schrijven. Heb je deze inmiddels wel ontvangen? Als jouw abonnement is geactiveerd en de zichttermijn verstreken is, dan ontvang je je toegangscode op het door jou opgegeven e-mailadres van je KPN bestelling. Ik ga er voorzichtig vanuit dat je 'm inmiddels binnen hebt, er vanuit gaande dat de data in jouw bericht juist zijn!

 

Mocht je toch nog niets hebben vernomen, neem dan even contact op met Sidekix via 088 6237 006. Zij kijken met je mee en helpen je graag verder! Alvast veel plezier van jouw gekozen console!


Heel slordig geregeld.


Reageer