Skip to main content

Op 24-10-23 is mijn abonnement ingegaan. Na twee weken zou ik een coolblue cadeaubon krijgen. Maar die heb ik nog steeds niet ontvangen. Wanneer krijg ik dit?

Ik las ergens dat je hiervoor Sidekix moet bellen. Dat heb ik geprobeerd. Alleen meer dan 20 minuten in de wacht staan gaat mij te ver. Ik hoop dat jullie het voor mij kunnen oplossen 


Hallo @SanneAnanas ,

Je kunt dit alleen maar bij Sidekix nagaan. Het alternatief is bellen via Whatsapp naar een ander nummer. Dat nummer kent bijna niemand, dus doe er je voordeel mee.  

 

8. CONTACT MET SIDEKIX

Voor vragen of verzoeken kan telefonisch of per post contact worden opgenomen met Sidekix, bijvoorbeeld wanneer u wilt weten welke gegevens Sidekix van u heeft, er wijzigingen moeten worden doorgevoerd of als gegevens moeten worden verwijderd. Telefonisch is Sidekix van maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren bereikbaar via het nummer +31 (088) 623 70 00. Ook kan er telefonisch via WhatsApp contact worden opgenomen via het nummer +31 (0)6 27 01 29 22. Post kan gestuurd worden naar het volgende adres:
Loopkantstraat 19
5405 NB, Uden
Ter attentie van Compliance Officer/Functionaris voor de gegevensbescherming.

bron : https://www.sidekix.nl/privacybeleid/

 

 

En hier staat meer informatie over de rol van KPN: 

 


@Noordzee,

Dank je voor het WhatsApp nummer. Zal ik dat morgen eens proberen.

Vind het maar slecht dat klanten van KPN er zelf achteraan moeten  en dat Sidekix slech bereikbaar is