Skip to main content

Hallo,

Ik zou een email krijgen om zo welkomscadeau te kunnen doen voor een gameconsole na keuze maar heb nog niks binnen gekregen en de 14 dagen zijn al voor bij.

Groetjes David Meijer

Hallo @david_meyer25 

Meestal krijg je die mail na 2 à 3 weken, als je (volgens je andere post) op 17 oktober bent aangesloten dan zou je die mail de komende week moeten krijgen.

Hier het antwoord van een KPN moderator op dezelfde vraag:

Er zijn enkele duidelijke actievoorwaarden bij de gratis spelcomputer waaraan voldaan moet worden.

De belangrijkste zal ik hier nog even samenvatten:

• Na activatie van je abonnement, het aansluiten van het door KPN geleverde modem en het verstrijken van de bedenktermijn (14 dagen) ontvang je een toegangscode op het door jouw opgegeven e-mailadres van jouw KPN bestelling.

Mocht het nu zo zijn dat het zo is, dat inmiddels aan deze voorwaarden is voldaan? Het kan voorkomen dat je de code enkele dagen later dan exact na de 14 dagen zichttermijn wordt verstuurd. Heb dus even geduld. Duurt het allemaal toch te lang? Neem dan contact met Sidekix. Het Sidekix callcenter is maandag t/m vrijdag van 09:00 – 18:00 bereikbaar op een speciaal voor KPN ingericht nummer: 088 - 623 70 06 (lokaal tarief).

Hi @david_meyer25

Fijn om te zien dat @GeSp je op gang heeft geholpen. Heb je ook ons artikel gelezen hierover? 

Ik hoor anders graag van je. 

Reageer