Skip to main content

Goede avondĀ 

5 dec is mijn abonnement ingegaan maar het nog niets gehoord van mijn kado het tablet

zou u mijn willen vertellen wanneer die komt

Admin: afgesplitst van originele topic

HoiĀ @LirenzoĀ 

Welkom op het forum van KPN

En uiteraardĀ ook hartelijk welkom bij de ā€œgroenste providerā€ van Nederland.

Voor alle je vragen omtrent de levering van je WelkomscadeauĀ bij een KPN Thuis abonnement, kun je bellen metĀ SidekixĀ op telefoonnummerĀ 088 - 6237006 of 088 - 6237000
Sidekix is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8:30Ā en 17:30 uur.

Sidekix kan jouw precies vertellen wanneer ze het Welkomscadeau naar jouw toe gaan sturen, zei gaan ook over de planning en het uitleveren van de welkoms cadeaus vanĀ KPN.
KPNĀ kan jouw daar zelfĀ niets over zeggen, omdat KPNĀ hetĀ proces en afhandeling volledig uit handen heeft gegeven aan het bedrijf Sidekix.

Je hiermee voldoende te hebben geĆÆnformeerd.
Maar meestel ontvang je het welkomstcadeau na de wettelijke bedenktijd van 14 dagen.


Ik wacht sinds de ingang van mijn abo, 5 november 2023 nog steeds op mijn welkomstcadeau. die sidekix zegt juist geen opdracht van kpn te hebben ontvangen; dus, hoe zit dit? volgens consumentenbond kan ik mijn contract ontbinden. logisch, eigenlijk, ik heb met kpn een abonnement afgesloten al dan niet met korting of cadeau, niet met sidekix. dus graag een oplossing.


Je kunt hiervoor het beste bellen met de klantenservice op het gratis nummer 0800-0402. @AKamps. Ee medewerker kan in de administratie zien wat de exacte status is en indien nodig direct de juiste stappen nemen om Sidekix aan te sturen.Ā