Skip to main content

Hallo…

Ik mag al een tijdje verlengen, waardoor mijn abonnement nu een simonly is geworden. Stel ik verleng per vandaag mijn abonnement met een telefoon waneer betaal ik dan de bijbetaling en de nieuwe kosten ?

Nu kreeg ik 18 okt het factuur en deze is op 25 okt van mijn rek geschreven. In het factuur staat dat het de periode is van 1-10 tot 31-10

 

Ik kan er geen info over vinden, en het is mij nu niet duidelijk of ik dan eind nov of eind dec de bijbetaling moet doen en wanneer het nieuwe absoluut dan van mijn bank af gaat en of ik dan dubbel betaal. 

Of gaat eind dec het nieuwe bedrag in ? 

Hallo @Silensam 

 

De factuur voor de bijbetaling krijg je snel na ontvangst van je nieuwe mobiel:

Wanneer betaal ik de eenmalige toestelkosten voor mijn nieuwe toestel?

Hiervoor ontvang je een aparte factuur, kort nadat je het toestel hebt ontvangen.

 

Het verlengde abonnement gaat per direct in, het nieuwe bedrag zal dan ook gelijk ingaan:

Na verlenging 2 KPN Mobiel facturen

Nu de factuurperiode verandert, verandert ook jouw factuur. Na een verlenging krijg je daarom eenmalig 2 facturen van ons. Dit kan verwarrend zijn. Daarom leggen we je dit uit.

 

Zie verder de link naar het kennisbank artikel hieronder voor de uitleg en meer informatie:

 


Hallo bedankt , ik had dit gevonden. Ik kan er alleen niet uit op maken wanneer ik dan de afrekening / nieuwe factuur krijg. Is dit dan eind nov of eind dec


Exact is dat niet te zeggen, maar aangezien het al november is verwacht ik eind december, de facturatie loopt altijd iets achter.


Bedankt voor uw reactie. Ik zal maandag ook nog wel contact opnemen met de kpn