Skip to main content

Ik heb twee mobiele abonnementen op mijn naam/adres staan die nog uit de Telfort tijd stammen.

Deze zijn destijds hernoemd naar TFT BelBundel 2018 10000/150. De hoeveelheid data wordt verdubbeld en de databundel blijft 3 maanden geldig. Ook geeft dit €5 korting op mijn KPN thuis abonnement. 

Één van deze abonnementen is voor mijn dochter die nu naar een eigen huis verhuisd. Ik wil dus dit contract aan haar overdragen.

In haar nieuwe woning gaat ze KPN internet aanvragen en er wordt momenteel glasvezel aangelegd door KPN.
Nu ben ik benieuwd als ik het contract overdraag of de korting/dubbele data/3mnd geldigheid blijft bestaan. Komt zij, als zij een KPN internet abonnement heeft op haar nieuwe adres, weer in aanmerking op (combinatie)korting op dit internet abonnement?

Hallo @Avee66 

 

Op deze pagina kan je de voorwaarden voor combinaties van Telfort / KPN vinden: https://www.kpn.com/algemeen/algemene-voorwaarden/prive/telfort-compleet-voorwaarden.htm

 

Zoals ik het begrijp uit die voorwaarden, bij beide mobiele Telfort abonnementen vervallen de dubbele data, de 3 maanden meenemen van de  bel/databundel blijft wel intact (dat is onderdeel van het abonnement).

Bij jou zal de € 5 entertainment korting blijven bestaan.
Of je die korting ook nog krijgt bij de nieuwe KPN thuis abonnementen staat daar niet bij dus ik vermoed van niet maar het kan ook zijn dat die voorwaarden nog bijgewerkt moeten worden.

 

Je zou kunnen kijken of het voordeliger is om over te stappen naar een KPN mobiel abonnement, dubbele data wordt vanaf nu geïntroduceerd voor KPN abonnementen dus die zou je dan ‘behouden’, enige nadeel is dat je de bel/databundel niet 3 maanden mag meenemen.
Je krijgt dan combivoordeel, gratis pluspakket en de entertainmentkorting.


Bedankt voor je reactie.

We wachten even totdat KPN de aansluiting (eerst nog dsl) heeft opgeleverd en gaan dan kijken wat de beste optie is; overzetten, of nieuw abonnement.