Skip to main content

Goedemiddag,

Ik wil graag gebruik maken van de actie om 6 maanden kosteloos de superwifi punten te proberen. Als ik ze aanvraag, verandert dan de lengte van mijn contract met KPN? Met andere woorden, start mijn contract weer opnieuw? Als ik ze toevoeg aan de winkelwagen staat er namelijk: 6 juni is de activatie datum van je nieuwe contract.

Zit ik dan vanaf deze datum weer 2 jaar vast aan KPN of wijzigt er niks aan mijn huidige contractduur?

Ik hoor het graag. Bedankt.

Kun je een link tonen waar dat staat @Santino ?


Kun je een link tonen waar dat staat @Santino ?

Geen link, want het is in de winkelwagen zodra je ze toevoegt. Wel een screenshot:

 

 


Je moet toch ergens gelezen hebben dat die actie er is, anders kun je er niet op inhaken, vandaar dat ik vroeg, waar staat die actie ergens? @Santino 

Die actievoorwaarden moet je ergens kunnen lezen voordat je akkoord gaat en bestelt.


Je moet toch ergens gelezen hebben dat die actie er is, anders kun je er niet op inhaken, vandaar dat ik vroeg, waar staat die actie ergens? @Santino 

Die actievoorwaarden moet je ergens kunnen lezen voordat je akkoord gaat en bestelt.

 

Ah oké. Je vroeg niet waar staat die actie. Je vroeg waar staat “dat” en aangezien ik het over die zin had die in de winkelwagen staat dacht ik dat je daar op doelde.

De actie stond in een mail van kpn die ik op 1 juni heb ontvangen. De link in de mail bracht me naar deze pagina: 

https://www.kpn.com/internet/wifi/superwifi/huur/proberen?campaignid=em:b=kpn:sm=:c=:cd=btl-sell:mk=cm:s=adb:an=kpn-owned:d=20240601:st=:f1=12024/06/01]+20296_KPN_CM_BB_superwifi_huur_EM_com_V2:f2=0&atok=RvcEjkoQ3Q5PnLxZ&deliveryName=DM106553

Vervolgens klik ik op de blauwe knop "Haal superwifi in huis” en dan kom je in de winkelmand.


Bedankt, ik zie, het, ik zie tevens onderaan de voorwaarden waar je op kunt klikken, dan weet je precies waar je aan toe bent voordat je akkoord gaat @Santino 


Kan een medewerker van KPN antwoord geven op mijn vraag? Ik heb verder geen behoefte aan reacties van forumleden.

Ik hoor het graag. Alvast bedankt!


Hi @Santino,

Ik snap wel de verwarring, door hoe het er omschreven staat 🤔 Gelukkig kan ik je vertellen dat de melding over je nieuwe contract puur slaat op de huur van de SuperWifi punten. De huur heeft een contractperiode van 1 maand, daarna ben je contractvrij wat de huur betreft en zou je de huur weer op kunnen zeggen.

Verder ben je hier op een klant helpt klant community, en @N.N. heeft zijn best gedaan om je te helpen. Als je geen behoefte hebt aan reacties van mensen die niet werkzaam zijn bij KPN, kan je voor toekomstige vragen overwegen om te bellen met 0800 - 0402, of een bericht plaatsen van Facebook of Twitter 🙂


Hi @Santino,

Ik snap wel de verwarring, door hoe het er omschreven staat 🤔 Gelukkig kan ik je vertellen dat de melding over je nieuwe contract puur slaat op de huur van de SuperWifi punten. De huur heeft een contractperiode van 1 maand, daarna ben je contractvrij wat de huur betreft en zou je de huur weer op kunnen zeggen.

Verder ben je hier op een klant helpt klant community, en @N.N. heeft zijn best gedaan om je te helpen. Als je geen behoefte hebt aan reacties van mensen die niet werkzaam zijn bij KPN, kan je voor toekomstige vragen overwegen om te bellen met 0800 - 0402, of een bericht plaatsen van Facebook of Twitter 🙂

 

Hoi Maja,

Bedankt voor je reactie. Dat is duidelijk.

Prima uiteraard dat dit een klant helpt klant community is, echter als de reactie is “ga de voorwaarden maar lezen” heb ik mijn twijfels over de meerwaarde. Ik had de voorwaarden uiteraard gelezen, maar ik kon daarin het antwoord op mijn specifieke vraag niet goed vinden. De hele interactie in dit topic met @N.N.kwam een beetje belerend op mij over.

Ik wens jullie beide een fijne dag verder.

Met vriendelijke groet,

Tomas Bekker


Bedankt voor het ‘compliment’ @Santino , jammer dat je het zo opvat.


Reageer