Skip to main content

Goedenavond, ik probeer ‘n antwoord te krijgen op de volgende vraag. Op dit moment is er glasvezel bekabeling aangelegd in onze wijk. Dit is door T-mobile gedaan. Aansluitend wordt ik overspoeld met aanbiedingen voor delen e.d. Maar hoe werkt dit, ik heb alles van KPN, stet dat ik overstap naar glasvezel van T-mobile, met al zijn voordelen en aanbiedingen. Wat betekend dit voor mij huidige abonnementen bij KPN?

Als je buiten contract zit kan je die laten beëindigen. KPN zal in de (nabije) toekomst niet leveren over het netwerk van Open Dutch Fiber. Eerder zullen ze een tweede glasvezel er naast willen plaatsen in de meterkast om u daarop diensten aan te kunnen bieden. 


Hoi @Poppie51, wij zullen inderdaad niet leveren via dat glasvezelnetwerk. Je kunt de koperverbinding blijven gebruiken als je een abonnement bij ons wilt houden. Als je overstapt naar een andere provider zal het Thuis abonnement bij ons gestopt worden. Als je ook mobiele abonnementen hebt met combivoordelen zullen die voordelen vervallen. Er is dan immers geen Thuis abonnement meer om mee te combineren. 

Meer informatie over de voordelen kan je lezen in dit artikel: