Skip to main content

Geachte heer / mevrouw,

 

Ik betaal maandelijks 34,19 aan KPN. Mijn vraag is: is dit bedrag louter voor de wifi verbinding in mijn appartement, of betaal ik daarmee ook voor andere dingen? 

 

Daarnaast betaal ik nog 14,86 per maand voor mobiel. Is dit louter voor mijn mobiele telefoonverbinding en internet op mijn mobiel?

 

(Ik vraag het omdat iemand in mijn huis gaat zitten voor een tijd, en ik precies wil weten wat ik wel aan die persoon kan verrekenen en wat niet).

 

Alvast hartelijk voor het antwoord!

 

Hartelijke groeten,

 

Steije Hofhuis

Hallo @Steije Hofhuis , als je inlogt in https://mijn.kpn.com/ kan je daar je producten koppelen aan je account (mobiel en internet), als ze niet al gekoppeld zijn.

Daar kan je ook inzien wat de facturen zijn en op die facturen staat gespecificeerd welke abonnementen je hebt en waarvoor je betaalt.

In het algemeen is het zo dat je bij internet betaalt voor de verbinding (via glasvezel of DSL). Daarbij krijg je een experiabox in bruikleen die de wifi in je appartement verzorgt. Als je producten hebt bijbesteld, staan die op je factuur.

Met mobiel is het zo dat je betaalt voor je data (afhankelijk van je abonnement) en eventueel belminuten en SMS, ook afhankelijk van je abonnement. Met 14,86 ga ik er gemakshalve van uit dat je geen terugbetaling op je toestel doet.


Het goedkoopste abonnement bij KPN met alleen internet, verder niets erbij, dat kost momenteel € 42,50. En dat is al heel lang zo.

Zelfs nieuwe klanten met welkomskorting betalen minimaal 35 euro.

Dus ik ben benieuwd hoe u aan € 34,19 komt. Kunt u een schermafdruk plaatsen van pagina 2 van de factuur?

Degene die bij u in huis komt wonen heeft niets te maken met uw mobiele abonnement. Die zal z'n eigen mobiele abonnement hebben. 


Reageer