Skip to main content

Ik heb 23 april mijn klantenummer, tv abonneenummer en pincode gekregen, maar er stond dat er extra onderzoek nodig is om de (glasvezel) verbinding op uw adres klaar te maken voor gebruik. Misschien dat het komt T-Mobile om een of andere reden de overstap niet heeft geaccepteerd. De opzegging is wel geaccepteerd en wordt 20 mei de internet verbinding afgesloten.

​​​​​​Kunnen jullie misschien nakijken wat de aansluitdatum is?  De overstap van KPN naar T-Mobile ging ook faliekant fout en heb ik 5 dagen zonder internet en tv gezeten.

Inmiddels opgelost. Ik ben benaderd door KPN zelf.


Hoi @Rob_V, goed om te lezen dat het inmiddels is opgelost! Is bij het contact wat je met ons had ook aangegeven wanneer je zult worden aangesloten? 

Bij de overstapservice gaat de oude provider uit op het moment dat de verbinding van de nieuwe provider actief is. Het kan daardoor zijn dat de datum die je bij T-Moblie ziet staan anders is dan de datum dat wij het aansluiten een fictieve administratieve datum is. Als wij voor die datum aansluiten zal dat pakket ook eerder stoppen.


Hoi @Rob_V, goed om te lezen dat het inmiddels is opgelost! Is bij het contact wat je met ons had ook aangegeven wanneer je zult worden aangesloten? 

Bij de overstapservice gaat de oude provider uit op het moment dat de verbinding van de nieuwe provider actief is. Het kan daardoor zijn dat de datum die je bij T-Moblie ziet staan anders is dan de datum dat wij het aansluiten een fictieve administratieve datum is. Als wij voor die datum aansluiten zal dat pakket ook eerder stoppen.

Ja de aansluitdatum en de monteur afspraak heb ik gekregen. T-Mobile heeft de afsluit datum aangepast.

Het probleem was dat ik iets eerder terug ging naar de KPN dan mijn contract  was afgelopen en daarom was er extra onderzoek nodig.


Ah, dat verklaart het inderdaad. We zien vaak dat de melding over extra onderzoek betekent dat er een technisch beletsel is, maar in dit geval was het een administratief iets. Fijn dat dat zo snel kon worden aangepast en alles nu weer doorloopt! Ik ga er vanuit dat het op de aansluitdatum allemaal werkend wordt aangesloten.