Skip to main content

Hoi, kan ik via deze weg vragen naar de status van de annulering van een bestelling? Het is inmiddels een maand geleden dat ik het toestel retour stuurde om de annulering in gang te zetten maar nog steeds niets van KPN gehoord. Ik wilde eigenlijk het toestel houden, maar enkel het abonnement wijzigen naar een MKB zakelijk abonnement. Echter daarvoor moest het toestel retour en de bestelling geannuleerd worden. 

Hoi ​@QV Media 

Welkom op de community van KPN.

Het beste kun je hiervoor even contact opnemen met de klantenservice van KPN.
Een medewerker kan dan in jouw klantgegevens nagaan, of jouw retourzending goed is binnengekomen en tevens is verwerkt.

Ook zou je nog even kunnen checken op mijn bestelling, klik op de link: Status van mijn bestelling
Ook via de track en Trace van PostNL kun je zien waar je retourzending is.

Telefoonnummers:

• 0800-0402 (Vanaf elke telefoon)
  • 1200 (Vanaf een KPN mobiele aansluiting)

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Hoi ​@QV Media 

Welkom op de community van KPN.

Het beste kun je hiervoor even contact opnemen met de klantenservice van KPN.
Een medewerker kan dan in jouw klantgegevens nagaan, of jouw retourzending goed is binnengekomen en tevens is verwerkt.

Ook zou je nog even kunnen checken op mijn bestelling, klik op de link: Status van mijn bestelling
Ook via de track en Trace van PostNL kun je zien waar je retourzending is.

Telefoonnummers:

• 0800-0402 (Vanaf elke telefoon)
  • 1200 (Vanaf een KPN mobiele aansluiting)

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Bedankt voor je antwoord. Ik heb al 4 keer contact opgenomen met de klantenservice en de laatste medewerker kon zien dat het pakket aangekomen is maar kon ook niet meer vertellen dan dat het toestel waarschijnlijk ergens in het magazijn zit en nog verwerkt moet worden en dat de afdeling opzeggen nog contact met mij opneemt. Maar dat is alweer 2 weken geleden.

Hoi ​@QV Media 

Fijn dat in elk geval jouw retourzending goed is binnengekomen in het magazijn van KPN, dan heb je daarin alvast een stuk zekerheid.

Maar het is nog onduidelijk of jouw retourzending al verwerkt is in het magazijn, en dat je dan teruggebeld zou worden door een medewerker van de afdeling opzeggingen.

Wil je hier ook meer zekerheid in, wat ik goed kan begrijpen in jouw geval, dan kun je ook zelf even contact opnemen met de afdeling opzeggingen en contractbeheer van KPN.

Bel één van de telefoonnummers van KPN uit mijn vorige reactie, en spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: opzeggen en je wordt doorverbonden met de afdeling opzeggen.

Ook kun je eventueel een terugbel afspraak inplannen, mocht je dat liever willen:

Klik hiervoor op de volgende link: Terugbel Afspraak inplannen

Reageer