Skip to main content

We verhuizen zo'n 200 km. door Nederland. 

Voor ons nieuwe huis, steekt de (KPN) glasvezel nog uit de grond. De kabel van DELTA zit al in de kast.

  • Kan ik een tijdje een aansluiting op 2 adressen hebben?
  • Volgens de advertentie in Google, krijg je (als je verhuisd) de voordelen die een nieuwe klant ook krijgt. (kpn.com/verhuisaanbieding) Als ik op de link klik, dan vind je daar niets van.

Mijn huidige abonnement kost € 75  per maand. 

Een nieuwe klant betaald het eerste jaar 42,50 per maand!!! Aansluiting kost € 25. Dan bespaar je het eerste jaar € 365,-. Of je krijgt een paar super WiFi punten cadeau.

Waar vind ik de verhuisaanbieding?

 

 

Hallo @hanspanso de verhuisaanbieding geldt  niet meer sinds een paar maanden.

 


Wat kan KPN mij nu bieden dan?


Wat kan KPN mij nu bieden dan?

Hallo @hanspanso dan moet je na het weekend even bellen met 0800 0402.

 

 


Wat kan KPN mij nu bieden dan?

Hallo @hanspanso dan moet je na het weekend even bellen met 0800 0402.

 

 

Werk jij bij KPN?


Wat kan KPN mij nu bieden dan?

Hallo @hanspanso dan moet je na het weekend even bellen met 0800 0402.

 

 

Werk jij bij KPN?

Hallo @hanspanso , nee, ik ben een klant van KPN en een (actief) forumlid, net als jij een forumlid bent.

 

 


Dan is het beter als een KPN medewerker mij hier antwoord geeft. Bellen is voor mij niet de beste optie.


Dan is het beter als een KPN medewerker mij hier antwoord geeft. Bellen is voor mij niet de beste optie.

Hallo @hanspanso dan zul je even geduld moeten hebben, de moderatoren reageren op basis van datum/tijd binnenkomst opmerking/vraag binnen het forum, volgens het FiFo-principe.

Succes.

 


Dan is het beter als een KPN medewerker mij hier antwoord geeft. Bellen is voor mij niet de beste optie.

Op het forum worden geen aanbiedingen gedaan.

Dat kan enkel via de telefoon helaas.

 

 


Of opzeggen en een nieuw abonnement afsluiten op naam van partner. Dan kan je twee huizen van internet voorzien.  Bij verhuizing kan dat niet.


Dat is balen. Ik ben slechthorend… Wellicht dat er een moderator mij een PB kan sturen.


Dat is balen. Ik ben slechthorend… Wellicht dat er een moderator mij een PB kan sturen.

Hallo @hanspanso dan kun je via onderstaande link ook contact krijgen met KPN:

https://kpnteletolk.nl/

Succes.

 


Dank, dat ga ik proberen.


Dank, dat ga ik proberen.

Graag gedaan @hanspanso en laat de (goede) afloop s.v.p. even weten.

 


Vorige week (8-12-2022) had ik een KPN-medewerker aan de telefoon die er alles aan deed om ons naar een andere provider te jagen. 😠 Dat was ook bijna gelukt. Ze was uitermate onvriendelijk. 😡

Vandaag kon ik mijn gehoorapparaten weer aan mijn telefoon koppelen. 😅

Volgens een hele aardige medewerker, konden we gewoon een nieuw abonnement toevoegen. 😊 Omdat we een nieuw jaarcontract nemen, krijgen we de aanbieding die nieuwe klanten ook krijgen. 😁
Het oude abonnement moet ik een maand van tevoren opzeggen.

Als het goed is, moet dit zo lukken.


Hallo @hanspanso bedankt voor de update en dus toch nog een goede afloop.

 


Hoi @hanspanso, super fijn om je laatste update te lezen. Mijn excuses dat het eerste contact zo onvriendelijk is verlopen. Ik ben wel blij dat het is gelukt en ik wens je een fijne verhuizing!