Skip to main content

Dag KPN,

 

Ik ben momenteel aan het kijken voor een ander abonnement.

Mijn huidige abonnement is een oud KPN abonnement en wil hier voor in de plaatst een nieuw abonnement met SuperFiber 1 en Netflix, daarbij wil ik dan ook graag de SuperWiFi punten ontvangen.

Dit totaal zou uitkomen op €66,99 per maand.

 

En nu loop ik tegen iets aan wat ik als jarenlange klant met nu 4 mobiel abonnementen en een thuisabonnement niet zo fijn vind.

Als jarenlang trouwe klant krijg ik een “korting” en ga ik de eerste 9 maanden €62 betalen en daarna €72 wat dus al €5 per maand meer zal zijn, tevens krijg ik niet de SuperWiFi punten.

 

Is het de bedoeling om toch over te stappen naar de concurrent of willen jullie de jarenlange klanten wel helpen en belonen?

 

 

Het is al jaren de gewoonte dat nieuwe klanten een welkomstcadeau krijgen.  Heeft u ook gehad. Bestaande klanten dezelfde korting geven is onbetaalbaar.  U kunt de klantenservice 0800-0402 bellen en wellicht doen ze u een goed aanbod.  Echter zal dit nooit hetzelfde zijn als het aanbod voor nieuwe klanten. Als u beloond wil worden dan zal u bij kpn moeten gaan werken 😉


Het gaat mij ook niet eens over het welkomscadeau, wat mij het meeste dwars zit is dat ik na 9 maanden meer ga betalen dan een nieuwe klant, elke maand weer.

 

Aan de telefoon krijg je mensen die niet eens weten wat KPN verkoopt…


Als je een oud abonnement hebt dat kan je overstappen naar de nieuwste abonnementsvorm met de bijbehorende voorwaarden. Dit kan alleen via de klantenservice 0800-0402.  Alle voordelen doe je bij het oude abonnement had zoal bijvoorbeeld gratis zenders komen te vervallen.