Skip to main content

Ik heb nu meer dan 2 maanden problemen met mijn KPN modem. Vaker contact gehad maar steeds geen oplossing. Kost me te veel tijd/ergernis en zie meerdere concurrerende aanbieders met hogere snelheden en lagere kosten (tele2). Hoef alleen 2* TV, 2* e-mail adres en snel internet met een goede wifi. Ben benieuwd of jullie een klant van het eerste uur kunnen behouden of dat bij KPN de consument een weggooi product is. 

Ik heb nu meer dan 2 maanden problemen met mijn KPN modem. Vaker contact gehad maar steeds geen oplossing. Kost me te veel tijd/ergernis en zie meerdere concurrerende aanbieders met hogere snelheden en lagere kosten (tele2). Hoef alleen 2* TV, 2* e-mail adres en snel internet met een goede wifi. Ben benieuwd of jullie een klant van het eerste uur kunnen behouden of dat bij KPN de consument een weggooi product is. 

Tele2 is vandaag de dag 100% in handen van T-Mobile dat gezegd hebbende levert Tele2 inmiddels al enkele jaren geen internet en televisie meer.

Wat je mogelijk het beste kunt doen is telefonisch contact opnemen met 0800-0402, dit kan van Maandag tot en met Vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur. Het beste is om in dat geval te vragen naar afdeling klantbehoud (dus niet de gewone klantenservice). Mogelijk kunnen ze je hier een mooi aanbod doen.

Via het forum is het (helaas) niet mogelijk om een aanbod (korting) etc. te bieden.

Voor wat betreft het modem, welk modem heb je? Als het een Experiabox is (voor de Experiabox v10) dan kan het zijn dat deze vervangen wordt wanneer je verlengt.