Van wie is dat smsje dan afkomstig?
Zoals al vermeld, van KPN (zie vorig bericht) - ik ben klant van KPN en krijg sms-jes van KPN die kennelijk voor een andere klant bestemd zijn (en dat is al minstens 5 keer eerder gebeurd).
Maar zijn ze echt van KPN?
Wat wordt er weergegeven als afzender?
De afzender is KPN en het bericht gaat over werkzaamheden in een bepaald postcodegebied, het lijkt me niet waarschijnlijk dat het iemand anders dan KPN is, temeer daar me dit al herhaaldelijk gebeurd is - kennelijk controleert KPN de telefoonnummers van de eigen klanten niet goed, ik vind dat heel vervelemd.
Hoi Iris welkom op de KPN Community. Dat kan behoorlijk irritant zijn inderdaad en voor nu zou ik ze dan gewoon negeren.
Ik vermoed persoonlijk dat iemand per abuis een verkeerd mobiel nummer bij zijn of haar abonnement heeft staan. Is jouw eigen abonnement ook ondergebracht bij KPN?
Beste Remco,
Dank je wel voor jouw reactie. Zoals al vermeld ben ik klant van KPN (vaste telefoon, internet en mobiel), gelukkig heb ik inmiddels het probleem kunnen aankaarten met KPN zelf, via het klachtenformulier.
Het blijkt dat er inderdaad verschillende klanten van KPN zijn die mijn nummer aan KPN hebben doorgegeven, KPN gaat er achter aan en zal al deze mensen benaderen, ik krijg bericht als de zaak geregeld is.
Negeren was hier duidelijk toch niet de beste optie.
Fijn dat er dan naar een oplossing gezocht gaat worden Iris. Mochten er nog vragen openstaan stel ze dan gerust!