Skip to main content

 

 

Goedemorgen allemaal, 

 

ik heb het retourpakket gekregen en een brief met daarin wat er terug gestuurd moet worden. 

nu heb ik dyslexie en is lezen niet mijn sterkste kant. maar de zin 'stop de 2x en de stroomadapter (s) in de doos' snap ik niet helemaal. 

 

ik heb wel al op de website gevonden wat er nu wel in moet en dit heb ik er dan ook in gedaan. maar vond het wel even goed om te melden dat ik de brief als onduidelijk beschouw. 

 

misschien ligt het aan mij dat ik de brief niet begrijp maar ik denk dat het verkeerd er in staat. 

 

ik zou verwachten dat er zou staan 'stuur de modum/router + tv ontvanger & de bijbehorende stroomadapter (s) in de doos' 

Hallo @wesleyb2 voor ieder apparaat dat je terug moet sturen moet tevens de stroomadapter mee opgestuurd worden.

De ooit geleverde losse kabels, zoals LAN-kabels en HDMI-kabels mag je houden.

 


Goed dat je dit even aankaart @wesleyb2, er mist inderdaad iets in deze zin 😅😬 ( het zal gaan om 2x de tv-ontvanger)

Ik ga hier even een melding van maken!

 


@Maja_ Ik had dezelfde vraag dus hier gedeeltelijk al beantwoord maar hoe zit het met de afstandsbediening? (kan me voorstellen ivm hygiëne dat die niet terug hoeft) 


“Vanwege hygiëne hoeven de afstandsbedieningen nooit terug.” bron
“de afstandsbediening mag u houden als souvenir.“ bron


“Vanwege hygiëne hoeven de afstandsbedieningen nooit terug.” bron
“de afstandsbediening mag u houden als souvenir.“ bron

dank voor snelle reactie

 


Hallo @EvdG_ het enigste dat terug moet is het apparaat of de apparaten zelf met de bijbehorende stroomadapter(s).

Eerder geleverde kabels, AB's e.d. ziin verbruiksmaterialen en hoeven niet terug.