Skip to main content

Ik heb 2 tv ontvangers. Boven kijk ik nooit meer dus dat kastje heeft geen zin meer. Als ik het inlever, hoeveel scheelt mij dat per maand aan kosten? En wat moet ik doen?

Een 2e tv-ontvanger kost meestal €5,=.
Bij een 2e ontvanger krijg je meestal ook gratis opnemen.
Zonder 2e ontvanger kost opnemen meestal €5,=.
Als je gebruik wilt maken van opnemen heeft het voor de prijs meestal geen zin om het aantal tv ontvangers te verlagen.
Ook kan het hebben van een 2e ontvanger makkelijk zijn als de 1e ontvanger het niet doet.
Wat de werkelijke verschillen en gevolgen zijn ligt aan welk KPN abonnement u nu heeft.
Log in op de KPN website voor een overzicht.


Hallo @Sacherijn, een tweede ontvanger kun je zelf opzeggen via MijnKPN of middels een telefoontje met de klantenservice. Nadat de ontvanger is stopgezet ontvang je een bevestiging met een retour instructie. 

In MijnKPN kun je precies zien wat dat met de prijs doet, zonder direct een wijziging door te voeren. Daarnaast kun je zoals gezegd ook bellen met de medewerkers van de klantenservice. Die kunnen dan het gehele pakket bespreken en jouw precies uit de doeken doen welke bedrag je gaat betalen bij een eventuele wijziging aan het pakket. 


Dank u wel hoor. Ik ga het opzoeken en als ik het daar niet vind zal ik bellen.! Vriendelijke groet, Gerda.

Ik had zo’n rare naam gekozen omdat ik een aantal keren probeerde in te loggen. Elke naam die ik opgaf was al in gebruik. Toen werd ik sacherijnig en dacht dat dit ook niet zou lukken. Tja, toen zat ik aan de naam vast. Ik ben eigenlijk het tegendeel gelukkig.Â