Skip to main content

Hallo, ik heb nog steeds een kpn compleet abonnement ( voorheen was dit telfort combivoordel met gratis fox sport)  met TV, internet en bellen met een kpn hussel mobiel abonnement met gratis ESPN compleet, dus met alle zenders gratis van ESPN en dus de 12,99 euro korting, ( gratis ESPN compleet dus). Wat gebeurt er als ik nu een nieuwe mobiele telefoon kies, en dus volgens jullie principe mijn mobiele abonnement verander doordat ik verleng met een nieuwe telefoon.Ik vraag dit omdat ik bang ben om mijn gratis ESPN kwijt te raken. Is om dit alles te houden zoals het nu is alleen mogelijk om zelf een telefoon los te kopen en mijn sim over te zetten.Ik ben dus bang dat dit weer een rommeltje wordt als ik mijn mobiele abonnement verleng met een nieuwe telefoon en daardoor de voordelen verlies.

Hallo @Zimpel1963 

Goed nieuws! Een verlenging van jouw mobiele abonnement heeft geen gevolgen voor de voordelen van jouw Thuisabonnement.  

Je blijft het gratis ESPN-pakket behouden zolang je op jouw adres een mobiel abonnement afneemt bij KPN.