Skip to main content

Goedemiddag,

Wij zij al jaren een tevreden en trouwe klant bij KPN met ons internet, TV en mobiel.

Ik heb zojuist al onze abonnementen (TV, Internet, mobiel) weer verlengd voor twee jaar ondanks het mooie aanbod wat wij hadden gekregen van onze energie leverancier.

Aan de medewerker die ik voor de verlenging aan de telefoon had vroeg ik of ik ook in aanmerking kan komen voor zo'n mooie tablet maar kreeg als antwoord dat dit alleen voor nieuwe klanten was. Ik vind dit vreemd want mijn zoon heeft dit een poosje geleden wel gekregen bij het verlengen van zijn abonnementen.

Wij zouden dit ook graag eens willen ontvangen als trouwe klant. We zouden daar erg blij mee zijn en KPN hoog in het vaandel houden.

Wij hopen dat u dit ons kan toezeggen en er ons één toestuurt.

Met vriendelijke groet,

Arjan Sprong

 

Admin: adres verborgen i.v.m. privacy

Als het goed is heb je met het verlengen nu van je pakketten ook een leuke korting bedongen of gekregen bij een 1- of 2-jarige verlenging, dat is wat mogelijk is bij verlengen bij KPN.

Cadeaus of korting worden alleen aan nieuwe klanten gegeven, bestaande klanten kunnen korting krijgen @sprovel 

 


Hoi @sprovel, bij het verlengen van een abonnement is het inderdaad mogelijk om een korting voor een bepaalde periode te kiezen. Een welkomstcadeau zoals de tablet die je noemt kan niet. Dat zijn acties die alleen voor nieuwe klanten gelden. Dat kunnen we niet veranderen.


Hoi @sprovel, bij het verlengen van een abonnement is het inderdaad mogelijk om een korting voor een bepaalde periode te kiezen. Een welkomstcadeau zoals de tablet die je noemt kan niet. Dat zijn acties die alleen voor nieuwe klanten gelden. Dat kunnen we niet veranderen.

Maar hoe kan het dan dat zijn zoon bij het verlengen abonnement wel een tablet heeft ontvangen? Want dat is wat @sprovel schrijft.


Maar hoe kan het dan dat zijn zoon bij het verlengen abonnement wel een tablet heeft ontvangen? Want dat is wat @sprovel schrijft.

Dat was geen actie van KPN, maar van een ander bedrijf dat abonnementen van oa KPN verkoopt.   


@Noordzee Dat lees ik nergens. Het lijkt me ook geen zin hebben om appels en peren te vergelijken, dus ga ervan uit dat KPN aanbod met KPN aanbod wordt vergeleken.


Het kan zijn dat het een aanbod van een derde partij was, dat weet ik niet. Bij ons is die optie er in ieder geval niet bij een verlenging.


Reageer