Skip to main content

Door een fout van een medewerker bij kpn die ons zomaar een ander abbonement had gegeven zitten wij nu al maanden te klooien met dat we apparatuur terug moeten sturen.

Na vele telefoontjes waarbij het opgelost zou worden en briefpost van kpn met herinnering terugsturen en emails ben ik het onderhand ook spuugzat.

Ik heb zelfs een bevestiging gekregen dat we alle apparatuur ingeleverd hebben die we niet meer nodig hadden, en toch elke week emails en briefpost.

Ik vraag me af wat de medewerkers van kpn daar eigenlijk doen...jah alleen onze oprechte excuses aanbieden en blablabla.

Maar een oplossing komt er niet 😡

Hi @Kiky en welkom bij de KPN Community! Ik snap dat het gaat irriteren als de brieven en mails maar blijven komen, ondanks wat er eerder gezegd is.

Excuses voor het ongemak. We ondernemen verder niks dus de brieven en mails houden vanzelf op. Je kunt ze dus negeren. Voor apparatuur sturen we twee herinneringen. Als je die beiden al gehad hebt dan zou er daarna niks meer moeten komen. 

Mocht je ondanks dat toch mails en post erover blijven ontvangen, laat je het dan weten? Dan gaat er duidelijk iets niet goed in de herinneringen. 


Reageer