Skip to main content

Ik heb de wedstrijd Ajax-Feijenoord op ESPN 2 gekocht voor €6.

deze wedstrijd is niet helemaal gespeeld dus ik neem aan dat ik een deel van dat bedrag terug krijg ? 

Nou je hebt toch al genoeg gezien om de mooiste uitslag te zien? 👀

 

Nee zonder dolheid, zo’n einde is voor niemand niet leuk. Dit is voor alle fans ontzettend teleurstellend en zonde dat het wordt verpest door een kleine groep. 

Goede vraag heb je overigens, heb geen idee hoe KPN / ESPN met zo’n situatie om gaat.


Mensen in het stadion krijgen toch ook geen geld terug

 


Ik heb deze reactie net ook geplaatst bij een ander topic met dezelfde vraag:

Als het restant nog uitgespeeld gaat worden heb je kans dat dat gewoon op ESPN 1 uitgezonden gaat worden dus kan je dat zien. Ik vrees dat er pas meer duidelijkheid komt over enige vergoeding als er dus meer informatie is betreffende het uitspelen (of niet) van de wedstrijd.


In dit geval wordt echt geen restitutie verleend. Zoiets heet overmacht. ¾ van de wedstrijd is bovendien gespeeld. 

Alleen bij een technisch probleem met live on demand en het daardoor helemaal niet was te zien is er restitutie. 


Mensen in het stadion krijgen toch ook geen geld terug

 

 


Mensen in het stadion krijgen toch ook geen geld terug

 

Nee, dat niet maar die mogen ongestraft het stadion slopen 🤬🤮

Dan heb je het welover kleine groep de meeste slopen niks gelukkig is altijd maar klein groepje wat het verziekt 


Ik ben wel klaar met wedstrijden van ajax. Zeker als ze thuis spelen. Als hun eigen, wat zijn het eigenlijk? Voetbal terroristen?

Maar goed. Als hun eigen...die dus...de club ook al niet uit het slop wil halen hoef ik het niet meer te zien. Daar heb ik geen abonnement op espn voor. Er blijven nog genoeg leuke wedstrijden over. 


ik vind het helemaal zonde ik houd helemaal niet van voetbal maar moet wel mee betalen aan al deze ongein laat alle clubs zelf opdraaien voor deze kosten dan zijn we zo klaar (hoop ik)


De wedstrijd wordt woensdag middag van af 14:00 uitgespeeld. Vanaf de 55 ste minuut. Het is te zien op ESPN 1. Die zit op 14 in het basispakket. Onnodig te vermelden dat er geen publiek is.

De wedstrijd van Ajax woensdagavond tegen Volendam gaat naar een ander moment. Dit is nog niet bekend.


Update: Ajax heeft bezwaar aangetekend tegen deze beslissing van de knvb.

Ajax wil dat de wedstrijd op een later moment wordt uitgespeeld, bijvoorbeeld in november. En dat a.s. woensdag gewoon het schema (tegen Volendam) wordt aangehouden.

Ook Volendam overweegt juridische stappen.

Het kan dus nog veranderen.

https://www.nhnieuws.nl/nieuws/325194/ajax-overweegt-juridische-stappen-na-nieuwe-datum-gestaakte-klassieker-fans-de-dupe


Ik heb de wedstrijd Ajax-Feijenoord op ESPN 2 gekocht voor €6.

deze wedstrijd is niet helemaal gespeeld dus ik neem aan dat ik een deel van dat bedrag terug krijg ? 

@Fermar53 

Woensdagmiddag vanaf 14.00 kun je de rest van de wedstrijd bekijken via ESPN 1.

KPN heeft eerder bij soortgelijke gevallen ook geen restitutie gegeven.