Skip to main content

Ik heb laatst voor mijn 92 jarige moeder geprobeerd netflix van haar maandelijkse factuur te krijgen. Ik noemde mijzelf toen Nixflix ik heb een nieuw abonnement voor haar afgesloten, in de hoop, dat het probleem daarmee zou zijn afgelopen. Jan van de klantensevice heeft mij toen goed geholpen.Maar deze maand zie ik wederom online aankopen op de factuur van mijn moeder staan! Ik ben nu Nixflix2....🙄

Hoi @Nixflix2. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat Neflix opnieuw al online aankopen op de factuur van jouw moeder staat. Je kan het beste opnieuw in haar bijzijn contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen jou hierin verder helpen. Laat je mij volgende maand weten of het probleem is verholpen?


Hoi Vikash,

Ik pak het komende maand op.

Nixflix2


Ik ben nu bij mijn moeder en de klantenservice is gesloten. En met dot kom ik ook niet verder. Ik heb wel wat beters te doen, dan de hele tijd denken aan de KPN. Ik word hier moe van. Waarom hebben jullie mijn moeder nodig? Ik antwoord nu vanuit haar account. Dus als Nixflix.  Ik hoop, dat dat genoeg is om de online aankopen op haar factuur weer te stoppen en te retourneren.

Met hoopvolle groet,

Nixflix en Nixflix2