Skip to main content

Hai ik kreeg een mail van infoscore over jullie.. na veel kijken op internet is dit een raar bedrijf en vertrouw ik het ook niet goed 

Zouden jullie dit kunnen na kijken want ik als ik bel zeggen jullie indd dat het naar een incasso bedrijf is gestuurd en jullie geen gegevens van mij meer hebben..

Ik kan wel inloggen op de app nog en daar staan alle gegevens van mij 

Graag ontvang ik welke incassobureau 

En anders handel ik het graag met jullie af 

Ik heb nooit betalingsproblemen met jullie gehad en ga liever niet inzee met een malafide incassobureau 

Peijer 

Admin: Persoonlijke gegevens verwijderd i.v.m. privacy, titel aangepast ivm vindbaarheid

Hallo @Peijer , 

https://www.infoscore.nl/aanmaning-ontvangen

ziet er betrouwbaar uit, incassobureaus hebben alleen weinig rechtskracht, ik kan ook zo een incassobureau beginnen. Een deurwaarder is veel betrouwbaarder.

Voor alle zekerheid even met KPN bellen, 0800 0402 en vragen naar de afdeling collections.

of kijk hier:

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen.htm#/

Succes.

 

 


Heb je de recensies gezien zo goed ziet het er niet uit hoor.. 

Iedereen kan een professionele website maken.. 

Kan de klantenservice niet bellen dat heb ik al aangegeven 

Ook hier kom ik dus niet verder..  


Hallo @Peijer recensies zeggen ook niets, zijn meestal negatief omdat ze geplaatst worden door mensen die via dat incassobureau benaderd zijn.

Hetzelfde hier op het forum, hier lees je alleen maar vragen, klachten e.d., klanten waarbij het gewoon goed gaat zie je hier niet en dat is 99% van de klanten.

Je kunt ook chatten, Facebooken of Twitteren.

Je kunt ook in het privédeel van je profiel je klantnummer(s), postcode/huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN vermelden, dan komt een moderator er binnenkort op terug, maar ik weet op voorhand al dat hij je zal verwijzen naar de afdeling collections van KPN, want een moderator heeft geen bevoegdheid om betalingsregelingen te treffen.

KPN kun je gratis bellen, dat moet op de een of andere manier toch wel lukken?

Succes.

 

 


Hi @Peijer! Het lijkt me eerst handig te kijken of de mail echt van KPN afkomstig is. Van welk e-mailadres heb je de mail ontvangen?

Verder kan ik met een ingevuld profiel wel zien of er schulden zijn overgedragen. Maar daarna kan ik alleen verwijzen naar de communicatie die het bureau naar je gestuurd heeft. 

Zoals @JanD terecht aangaf is bellen met 0800-0402 altijd de snelste optie. De afdeling collections kan in hetzelfde gesprek antwoord geven.Â