Skip to main content

Beste .…

 

Ik vind het bijzonder lastig om dit op n forum te zetten, maar n andere mogelijkheid is er niet. Of is onvindbaar.

 

Wat ik vervelend vind is dat vaste klanten (ik) nooit is n aanbieding krijgen. Afgelopen weken ben ik veel gebeld door kpn,maar dat kwam door n zakelijke mogelijkheid. 

 

Daarnaast kan ik mijn naam ook al 4 jr niet veranderen…

 

Beste Kpn, ik betaal trouw. Ik klaag nagenoeg niet. Maar wordt eigenlijk wel gestraft als vaste klant.…nooit is n aanbieding of een telefoontje hoe t gaat. Of de mogelijkheid om hierover feedback te geven!

 

 

Waarom "gestraft"? Omdat u geen korting krijgt? Dat krijgt (in principe) geen 1 bestaande klant. En waarom zou KPN ook? U blijft toch wel. Dus waarom zou KPN u korting geven? Die korting zouden we dan gewoon zelf moeten betalen via een verhoging van de abonnementsprijs. Wat is daar het nut van? Wat schieten we daar met z'n allen mee op?


@Caro9 Welkom op het forum! Het is helaas niet altijd mogelijk, mede door de omvang van ons klantenbestand om iedereen van persoonlijk advies te voorzien wanneer het abonnement afloopt. Daarnaast werken we ook niet direct met verlengingen bij alle abonnementen. Je kan altijd bellen met 0800-0402 voor advies en om te kijken of je huidige abonnementen nog bij je passen. Zou je kunnen toelichten voor welke dienst je de tenaamstelling probeert te wijzigen?