Skip to main content

Ik viel zojuist van mijn stoel. Al jaren ( 10+ jaar )ben ik trouwe klant van KPN voor zowel tv, internet als mobiel.

Nieuwe klanten krijgen nu een xbox als welkomstcadeau. Maar wat krijgen huidige klanten? Helemaal niets.

Mijn vraag is dus heel concreet: ik heb nog een oude abonnementsvorm, als ik overstap naar een nieuw abonnement krijg ik deze xbox dan ook? Zo nee, wat kan KPN dan voor me doen? Ik heb momenteel namelijk zoiets van: ik ga wel naar de concurrent. Dan ben ik en goedkoper uit en dan krijg ik ook nog een mooi welkomstcadeau.

Hoi @Jb1989,welkom op ons forum! Deze acties gelden alleen voor nieuwe klanten. Voor bestaande klanten hebben we wel regelmatig acties en kadootjes. Zie bijvoorbeeld het onderstaande topic:

Als je je abonnement graag wilt bespreken kun je het beste even overdag met ons bellen op 0800-0402

 


Met andere woorden: bestaande klanten staan weer volledig in de kou.

Nee, het is duidelijk. Ik stap over naar Ziggo bij de eerste de beste leuke welkomstaanbieding die ze daar hebben.


Met andere woorden: bestaande klanten staan weer volledig in de kou.

Nee, het is duidelijk. Ik stap over naar Ziggo bij de eerste de beste leuke welkomstaanbieding die ze daar hebben.

Hallo @Jb1989 bestaande klanten staan helemaal niet in de kou, vorige maand nog gratis films, extra data en zo heeft KPN maandelijks leuke dingen voor bestaande klanten. Zet de nieuwsbrief aan en je ontvangt maandelijks een nieuwsupdate met aanbiedingen.

Het ‘gras’ bij de buren lijkt altijd groener, maar is in de praktijk ook gewoon verdord.

 

 

 


Zoals Thomas ook al vermeldde, kan je het beste contact telefonisch opnemen met kpn, @Jb1989. Niet geschoten is altijd mis. Op dit forum worden geen nieuwe abonnementen aangeboden.