Inderdaad kunt u beter de korting pakken. Maar ... is het niet verstandig om het nog even af te wachten? 27 december duurt nog een tijd. In die tussentijd kan KPN nog hele leuke andere acties hebben. Black Friday komt ook nog langs. Dan doet KPN vaak ook nog wat.
En budget energie is toch onderdeel van KPN vorige keer waren die ook uitgesloten van acties.
Â
Â
@Nick83Â
Dan laat ik deze actie aan me voorbij gaan. Goed punt om vooral black friday af te wachten.
@MennoG78Â
Dat kan ik niet terug vinden in de actievoorwaarden. Ofja, het staat niet specifiek gemeld. Alleen 6 maanden niet bij KPN. Of zouden ze hiermee ook budget energie bedoelen?
En budget energie is toch onderdeel van KPN vorige keer waren die ook uitgesloten van acties.
Owja? Kan ik me niet voorstellen. Heeft u daar een linkje van?
En volgens mij is Budget Internet geen onderdeel van KPN.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Nuts_Groep
Owja? Kan ik me niet voorstellen. Heeft u daar een linkje van?
En volgens mij is Budget Internet geen onderdeel van KPN.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Nuts_Groep
Omdat Budget Energie over KPN netwerk gaat vorige keer mochten klanten ook niet mee doen bij een Actie toen ze een KPN abonnement wilde vandaar deze conclusie
BudgetEneregie huurt capaciteit bij de WholeSale-tak (groothandel) van KPN, maar is géén onderdeel van KPN @MennoG78Â
Alleen Solcon, Simyo en YouFone (sinds kort) zijn onderdeel van KPN.
Â
BudgetEneregie huurt capaciteit bij de WholeSale-tak (groothandel) van KPN, maar is géén onderdeel van KPN @MennoG78Â
Alleen Solcon, Simyo en YouFone (sinds kort) zijn onderdeel van KPN.
Â
Had het verkeerd verwoord dan.
Maar heb hier eerder mensen gezien op het forum en ook op facebook bij een kpn klachten pagina dat ze niet naar een aanbieding van KPN mochten omdat ze al op KPN netwerk zaten.
Hi @RM1991, welkom hier. Fijn om te zien dat je al goed op weg bent geholpen, de keuze welke aanbieding je gaat nemen laat ik volledig aan jou over.Â
Wat het overstappen naar KPN betreft, als je als nieuwe klant overstapt kom je in aanmerking voor de acties. Voorwaarde is dat je de afgelopen 6 maanden niet bij KPN klant bent geweest, of andere providers bij KPN Wholesale klant zijn maakt in dit geval niet uit.Â